כמה אנשים צופים באמת בסדרות "גיבורים" או "נזקים" או בפרסומות המשודרות במהלכן? בשנים האחרונות, עם צמיחת הצפייה ב
טלוויזיה באינטרנט, קשה יותר להבין מה התשובה המדויקת - אבל קונצרן המדידה
נילסן צועד צעד חשוב נוסף לקראת פתרון הבעיה.
נילסן מתכנן להתחיל ולפרסם בחודש ספטמבר נתונים המתייחסים אל הצפייה בסדרות טלוויזיה באינטרנט ולאחד אותם עם הנתונים של צופי הטלוויזיה, חיבור שייצור "מערכת רייטינג יחידה ומשולבת בקנה-מידה ארצי", כפי שכתבה שרה אריקסון, נשיאת שירותי לקוחות המדיה בצפון אמריקה בנילסן, במכתב ללקוחות.
לפי המכתב, המידע יפורסם המידע החל בספטמבר הבא, ומטרתו להוות בסיס לניהולי משא-ומתן בנושאי פרסום כבר בפברואר 2011.
המהלך של נילסן מבהיר את שינויי הענק העוברים על עסקי הטלוויזיה - התעשייה מעוניינת להוכיח כי אנשים רבים יותר צופים בתוכניות מאשר מה שמוזכר בנתוני נילסן.
ואולם, הטכנולוגיה המתקדמת הולכת והופכת גם את המהלך הזה לעניין שבעבר. לצרכנים כיום יש מגוון רחב של חלופות צפייה דיגיטלית - מ-YouTube ועד Hulu, אתר קטעי הווידיאו בבעלותם המשותפת של NBC יוניברסל, ניוז קורפ ו-וולט דיסני, כמו גם אתרים נוספים המופעלים על-ידי רשתות שידור שונות.
המהלך של נילסן מתרחש בעוד קבוצה רחבה של מפרסמים, תאגידי מדיה וחברות קניין פרסום איחדו את כוחותיהן ליצירת מערכת מדידת צופים בכל רחבי עולם הטלוויזיה, הרשת והמסכים הניידים. ייתכן כי קבוצה זו תמצא את עצמה למעשה מתחרה בנילסן.
מנילסן נמסר כי דיווחיה החדשים יכללו שידורים מקוונים של אותן התוכניות ואותו התוכן הפרסומי ששודר בטלוויזיה. יש לציין כי הדבר עשוי להוביל להיעדר כיסוי של אירועי צפייה מקוונים רבים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.