המחזמר "אביב מתעורר", בהשתתפות נינט, יעלה בבית-לסין ל-50 הצגות

כמו בהפקה הבינלאומית של המחזמר - גם בגירסה הישראלית ניתן יהיה לרכוש כרטיסים לישיבה על הבמה, לצד השחקנים

החלו החזרות למחזמר "אביב מתעורר", שיועלה בתיאטרון בית ליסין החל מה-22 באפריל לחמישים הצגות בלבד. המחזמר, פרי עטם של סטיבן סייטר (מחזה ומילים) ודאנקן שיק (מוזיקה), מבוסס על המחזה הקלאסי באותו שם מאת פרנק וודקינד, שהועלה לראשונה בסוף המאה ה-19.

המחזה נחשב יצירה נועזת ופורצת דרך, שהעזה להתמודד לראשונה עם נושאים כמו אהבה ראשונה, התעוררות מינית, מחאת הנוער נגד הממסד המסואב ומוסד המשפחה, הריון לא רצוי ואוננות.

במרכז העלילה שלושה תלמידי תיכון בני טובים שסיר הלחץ שבו הם חיים הופך למלכודת טרגית עבורם. מלכיור הוא תלמיד מבריק בעל חשיבה עצמאית ההולך נגד המוסכמות המקובלות. ונדלה מנסה ללא הצלחה לעמוד בציפיות הגבוהות של משפחתה עד שהיא מתאהבת במלכיור, ומוריץ הרגיש נכשל בלימודיו ואינו מסוגל להתמודד עם ההורמונים המתחילים להשתולל בגופו.

את הגרסה העברית של "אביב מתעורר" יביים גלעד קמחי ("חלום של לילה בליל קיץ", "פרישמן פינת ברודווי"), תרגם דניאל אפרת וינהל מוזיקלית אמיר לקנר. צוות השחקנים כולל את קבוצת הצעירים של בית ליסין, בהם הילה זיתון, דקלה הדר, טל-יה יהלומי, יניב לוי, רויטל זלצמן ואלון לוי, ואת אבק הכוכבים ההכרחי להפקה מוזיקלית בסדר גודל זה תעניק נינט טייב, שתגלם את ונדלה.

עידו ברטל ("בובות", "נשות הטייסים") יגלם את מלכיור ועידו רוזנברג את מוריץ. את הצגות "אביב מתעורר" תלווה תזמורת בת שמונה נגנים, ובהתאם לקונספט עיצוב האולם המקורי בהפקה הבינלאומית, גם בארץ יימכרו כרטיסים למקומות ישיבה על הבמה, לצד השחקנים.