לאחר היעדרות של שבוע, הפרסומת של HOT באמצעות באומן-בר-ריבנאי חוזרת לראש דירוג הפרסומות האהובות עם 22.7% אהדה. שיעורי האהדה אלה גבוהים ב-10% מממוצע האהדה החצי שנתי העומד כעת על 19.9%.
ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי האהדה הגוברת והמתמשכת של הצופה לסדרת הפרסומות של הבורר מבוססת בעיקר על הדיאלוגים השנונים בין "הבורר" לבין זלצמן, וכי שיעורי האהדה להם זוכה הפרסומת גבוהים מממוצע האהדה החצי שנתי.
הפרסומת של תנובה, באמצעות מקאן-אריקסון, מדורגת בפעם השלישית ברציפות בראש דירוג הפרסומות הזכורות עם 12.4% זכירות. הפרסומת רושמת שיעורי זכירה הגבוהים ב-10% מממוצע הזכירות החצי שנתי העומד כעת על 10.9%.
הפרסומת של אורנג', באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה כוללת העומד עפ"י יפעת בקרת פרסום על כ-1.4 מיליון דולר במחירי מחירון.
הפרסומת של בנק מזרחי טפחות, באמצעות ראובני-פרידן, דורגה השבוע ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות, למרות שלא שודרה כלל במהלך השבוע האחרון.
עוד עולה מנתוני יפעת, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה ביחס לשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד כעת על 280 (לעומת 266 בשבוע שעבר). כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-42.3 מיליון דולר (לעומת כ-41 מיליון בשבוע שעבר).
22
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.