חברת סובארו חושפת בתערוכת ג'נבה גרסת סטיישן ו"קרוס אובר" של האימפרזה (B3 בישראל) תחת השם "XV".
סובארו אימפרזה סטיישן
המכונית מציעה תא מטען ארוך משמעותית משל האימפרזה האצ'בק הרגילה והיא תוצע בגרסאות משפחתיות רגילות ובגרסת "פנאי" עם מרווח גחון מוגבה, הנעה כפולה חיפויי גלגלים מאסיביים ועיצוב פנים ייחודי.
סובארו אימפרזה סטיישן
באגף המנועים הוצגו בשלב הראשון מנועי 2 ליטר דיזל ובנזין, שניהם בהספק 150 כ"ס כאשר רק עם הבנזין מוצעת תיבה אוטומטית. הגרסאות "המשפחתיות", שיצוידו גם בהנעה קדמית בלבד, עשויות לכלול גם את מנוע ה-1.5 הישראלי. עדיין לא ידוע מועד ההגעה לישראל.
סובארו אימפרזה סטיישן
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.