שוק הפרסום הסלולרי ממשיך לספק עבודה לאמובי (amobee). הפעם מדווחת החברה על עסקה בפיליפינים, שהיקפה הכספי לא פורסם, אך גורמים בשוק מעריכים אותה במיליוני דולרים. אמובי תספק ל-Globe Telecom, ספקית סלולר ואינטרנט גדולה בפיליפינים, מערכות שמיועדות לפרסום בסלולר ובאינטרנט.
"ההישג המרכזי בעסקה הזאת, מעבר לעובדה שמדובר במפעיל הסלולרי והאינטרנט הגדול ביותר בפיליפינים, הוא שזאת הפעם הראשונה בעולם שניתן פתרון אחד לאינטרנט ולסלולר", אומר זוהר לבקוביץ', מנכ"ל וממייסדי אמובי. הוא מציין שהפתרון של החברה פותר בעיות של ניהול קמפיינים, וישרת את 25 מיליוני המנויים של גלוב טלקום.
אמובי מפתחת פלטפורמת ניהול פרסומות וקמפיין, שמאפשרת להתאים פרסומות רלוונטיות למשתמשי SMS, הודעות מולטימדיה, וכן סרטונים, מוזיקה, משחקים ואינטרנט במכשיר הסלולר. "הביזנס שלנו מתקדם מצוין", אומר לבקוביץ'.
לאחרונה רכשה אמובי את RingRing Media הבריטית, בסכום של כ-15-20 מיליון דולר, ולבקוביץ' אומר היום שהאינטגרציה מתקדמת בצורה נפלאה, "הרבה יותר טוב ממה שצפינו". נזכיר, שבעקבות הרכישה אמובי פיטרה כ-10 עובדים בישראל, בצעד שהוסבר במניעת כפילויות.
לפי נתוני חברת המחקר IVC, אמובי גייסה עד כה 54 מיליון דולר בשלושה סבבי גיוס. בין המשקיעים בחברה נמצאים אקסל פרטנרס, סקויה, סיסקו, מוטורולה, גלובספאן, וודאפון, טלפוניקה ואמדוקס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.