לאחר שניסו להתמודד עם משבר ה"דוושה הדביקה" לבדם, ללא כל יחסי ציבור, ולאחר שמנכ"ל יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מיכה כרמון, אמר בראיון ל"גלובס" כי אין כל צורך במשרד יחסי ציבור לחברה, החליטה החברה בכל זאת לשכור את שירותי משרד יחסי הציבור של מוטי שרף, שרף תקשורת.
כזכור, טויוטה דיווחה כי התופעה של דוושה "קשה" או דוושה "דביקה" מופיעה רק במקרים מאוד נדירים, כתוצאה מהשחיקה במנגנון הדוושה, וכי קריאת השירות היא בגדר "פעילות מונעת" כדי להבטיח בטיחות גבוהה בכל רכבי טויוטה.
כרמון אמר לפני כחודש: "ללא ספק הטיפול התקשורתי לא נמצא ביחס לבעיה עצמה - נכון לעכשיו אנחנו מטפלים בזה על סמך מה שאנחנו מקבלים מלקוחות, עמיתים ומאמצעי התקשורת, או כפי שאמר לי עיתונאי אחד - מטפלים בזה בדיוק לפי הספר. בשלב זה אנחנו לא רואים צורך בשכירת משרד יחסי ציבור או טיפול במשברים. בעתיד, אם נראה צורך בזה, נשכור שירותי אחד כזה".
באחרונה קיימה החברה מכרז בו התמודדו 5 משרדים, ולבסוף בחרה במשרדו של שרף המתמחה בפתרון משברים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.