רשת השיווק מחסני כמעט חינם תעלה קמפיין טלוויזיוני לחגים שנראה כמו תיעוד חיסול בכיר החמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי, תחת הכותרת "מבצע חיסול". הפרסומת צולמה בסניף "ירקונים" של הרשת ותעלה לאוויר ביום שני הקרוב בכל הערוצים, במסגרת היערכות הרשת לחגים.
סרטון הפרסומת שנהגה על-ידי משרד הפרסום של הרשת, ענבר-מרחב-שקד, ייראה כמו תיעוד החיסול בבית המלון בדובאי ויצולם במלואו באמצעות מצלמות האבטחה של הרשת. כוכבי הסרטון יהיו שחקנים שיתחפשו ל"כוכבי" החיסול: טניסאי עם תיק, איש עסקים מחויט עם שפם וגם כמובן גייל.
במהלך הסרטון ייראו השחקנים כשהם מהלכים בסניף הרשת ומושיטים ידיים למוצרים מהמדפים, כאשר כל עת שירימו מוצר ביד, יוקף זה בעיגול (בדומה לעיגולים שהוצבו לסימון
המחסלים במהדורות החדשות) אשר יכיל את מחיר "מבצע החיסול" המיוחד של הרשת לחג.
רשת "מחסני כמעט חינם" מונה כיום 20 סניפים בפריסה ארצית עם דגש על הפריפריה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.