הפרסומת של פלאפון, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, ממוקמת זה השבוע השני ברציפות בראש דירוג הפרסומות הזכורות. השבוע רושמת הפרסומת עלייה בשיעורי הזכירות יחסית לשבוע שעבר ועוברת ב-20% את ממוצע הזכירות החצי-שנתי, העומד כעת על 11%.
ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי בכל פעם שפלאפון עולה עם פרסומת תחת הקונספט של "עולם אחר", היא כובשת את המקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות ומצליחה לשמור על מעמד זה לאורך זמן.
הפרסומת של בנק דיסקונט, באמצעות יהושע TBWA, היא הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות. בפרסומת יש הומאז' לשחקן שייקה אופיר.
הפרסומת רושמת השבוע עלייה בשיעורי האהדה בהשוואה לשבוע שעבר. שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע האהדה החצי שנתי, העומד כעת על 19.9%.
פלאפון
הפרסומת של הבנק הבינלאומי הראשון, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינת השקעה כספית השבוע מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון.
סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע נמוך במספרן ביחס לשבוע שעבר, כאשר מספרן כעת עומד על 266 (לעומת 275 בשבוע שעבר).
כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע לא חל שינוי ביחס לשבוע שעבר כאשר גם השבוע הוא עומד על כ-42.7 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.