רשת השיווק מחסני כמעט חינם העלתה היום (ג') את הקמפיין הטלוויזיוני לחגים שנראה כמו תיעוד חיסול בכיר החמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי, תחת הכותרת "מבצע חיסול".
הפרסומת צולמה בסניף ירקונים של הרשת ועולה לראשונה באתר "גלובס".
הסרטון נהגה על-ידי משרד הפרסום של הרשת, ענבר-מרחב-שקד, ונראה כמו תיעוד החיסול בבית-המלון בדובאי.
רשת "מחסני כמעט חינם" מונה כיום 20 סניפים בפריסה ארצית עם דגש על הפריפריה.
הפרסומת הצליחה ליצור כותרות ראשיות במהדורות חדשות ברחבי העולם כגון CNN, BBC וסקיי וגם בעיתונים כדוגמת "ניו-יורק טיימס" ו-"וושינגטון פוסט"
הפרסומת תשודר החל מיום רביעי הקרוב בכל הערוצים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.