משרד התקשורת מפרסם היום (ב') שימוע ציבורי במטרה לקצר את תקופת ההתחייבות בחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית HOT ו-yes ל-18 חודשים.
כזכור, משרד התקשורת קיצר את תקופת ההתחייבות אצל כל המפעילים הסלולרים ל-18 חודשים, משום שראה בתקופה הארוכה שהחברות דורשות כלי שנועד למנוע מעבר של לקוחות מחברה לחברה.
את אותה מטרה המשרד רוצה להשיג בשימוע הנוכחי - לאפשר ללקוחות להתנייד בין חברות, מה שיגביר גם את התחרות.
כיום HOT ו-yes מחייבות את הלקוחות ל-36 חודשים ומעניקות מחירים נמוכים יותר, אך במקביל גובות קנסות יציאה גבוהים מאוד אם הלקוח בוחר לעבור חברה באמצע תקופת ההתחייבות.
השימוע שעורך המשרד בראשות משה כחלון נועד להתמודד גם עם בעיה זו - וכמובן גם עם חבילות הטריפל פליי שמשווקת HOT, שגם הן יוגבלו בתקופת ההתחייבות החדשה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.