רמי לוי יפתח סניפים בקדימה ובראש-העין ב-2.1 מיליון דולר

‎‎הסניפים ייפתחו ב-2012 ■ שני סניפים אלה מצטרפים לסניף נוסף שעתידה הרשת לפתוח בכפר-סבא ברבעון הרביעי של 2011‏ ■ ‏לוי: "אם אמכור פר מ"ר כמו שאני מוכר עכשיו - אכפיל את המכירות"

‎‎רשת רמי לוי שיווק השקמה ממשיכה בתנופת הפיתוח. הרשת הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכמי שכירות לפתיחת שני סניפים נוספים, בהשקעה של 2.1 מיליון דולר.‏

‏הסניף הראשון ייפתח ברבעון הראשון של 2012 בצומת ראש-העין וישתרע על שטח של 2,200 מ"ר. הרשת תשקיע בהקמתו כמיליון דולר. בסמוך לאזור פועלים סניפים של שופרסל דיל, מגה בול ויד יצחק של יינות ביתן.

סניף שני ייפתח ברבעון השני של 2010 בפארק תעשיות קדימה. בסניף, שישתרע על שטח של 2,750 מ"ר, תשקיע הרשת 1.1 מיליון דולר. גם כאן תיכנס הרשת לתחרות עם מגה בול ושופרסל דיל.

‏‏שני סניפים אלה מצטרפים לסניף נוסף שעתידה הרשת לפתוח בכפר-סבא ברבעון הרביעי של 2011. מדובר בסניף שישתרע על שטח של 3,500 מ"ר, ויושקעו בו 1.5 מיליון דולר. עם זאת, חוזה השכירות עבור הנכס עדיין לא נחתם.

‏‏‎‎סניף בגוש עציון

‏‎‎רשת רמי לוי שיווק השקמה מונה כיום 17 סניפים. בחודש הבא צפויה הרשת לחנוך סניף נוסף בצומת גוש עציון, שישתרע על שטח של 2,500 מ"ר.

"האסטרטגיה שלנו היא להגיע עד סוף 2011 ל-30 חנויות. נפתח חנויות בכפר-סבא, נתניה, בית-שמש, עפולה, עטרות (סניף למגזר הערבי), ובגבעת-שאול בירושלים (סניף למגזר החרדי). ‏אם אמכור פר מ"ר כמו שאני מוכר עכשיו - אני אכפיל את המכירות", אמר לוי. ‏‎‎‏