המלחמה העזה בין גוגל ופייסבוק נמשכת. לאחר שבשבוע שעבר הוכתר פייסבוק כאתר הפופולארי בארה"ב וגזל את הבכורה מגוגל, מוקד הקרב עבר כעת לחילופי גברי בהנהלות החברות.
דייוויד פישר, בנו של נגיד בנק ישראל סטנלי פישר, עזב את גוגל ועבר לפייסבוק. פישר הבן כיהן כסמנכ"ל מכירות מקוונות בגוגל והיה אחראי גם על הפרסום המקוון. מדובר באחר מבין 5 התפקידים הבכירים ביותר בגוגל, כאשר פישר עצמו היה אחראי גם על מודל הפרסום המקוון הידוע של גוגל - AdWords.
בתפקידו החדש בפייסבוק יכהן פישר כסמנכ"ל פרסום ואחראי על הפעילות הגלובלית של החברה. אך התגובה של גוגל לא איחרה לבוא: ענקית החיפוש המקוון הודיעה כי שכרה את עמית סינג', בכיר באורקל שכיהן בתפקיד ניהולי זה 20 שנה. סינג' יהיה אחראי על פעילות המכירות הגלובלית בגוגל.
"זוהי עדות לכך שפייסבוק מרחיבה את פעילות הפרסום שלה ואנו מקבלים בברכה את דייוויד", אמרה בתגובה שריל סנדברג, סמנכ"ל התפעול בפייסבוק. "הצטרפותו של דייוויד תעמיק את היכולות התפעוליות שלנו כך שנוכל לענות על צרכיהם של המפרסמים ללא קשר למיקום או גודל".
גוגל מצידה הסתפקה בהצהרה לקונית וחמימה פחות: "אנו מודים לדייוויד על תרומתו הרבה לגוגל ומאחלים לו הצלחה בעתיד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.