300 אלף שקל והיא שלכם: טלוויזיית הפלזמה היקרה בעולם

גלובס לאונג' - הכי יקר שיש: הפלזמה הגדולה ביותר בעולם היא מייצור סדרתי של פנסוניק מדגם TH-103 ■ גודל המסך 103 אינץ', אורכו 2.66 מטר, רוחבו 1.4 מטר, משקלו 215 ק"ג, והוא מוצע ברזולוציית FULL HD

לטענת יורוקום, הסיבה המרכזית להבאתו של מסך ה-103 אינץ' לישראל היא התחזקות המגמה בקרב הציבור בישראל לרכישת מסכים גדולים יותר מעבר ל-42 אינץ' הפופולרי. בחברה מדווחים כיום על גידול של 300% בקצב המכירות החודשי של מסכי 50 אינץ' ועל גידול של 200% במכירות מסכי 65 אינץ' בהשוואה לנתוני אשתקד.

מסך ה-103 אינץ' הוצג לראשונה בתערוכת CES בינואר 2006 וזכה לביקורות חיוביות ביותר. הביקורות ציינו בעיקר את הטכנולוגיות החדשות שפיתחו מהנדסי החברה על מנת להפיק תמונה חיה בכל תנאי התאורה האפשריים, מכל מרחק ומכל זווית.

טכנולוגיות נוספות הקיימות במסך הפלזמה של פנסוניק, המאפשרות להפיק את התמונה המושלמת מכל מרחק נתון:

מערכת Real Black Drive - מערכת צבע שחור אמיתי

תכונת ה"צבע שחור אמיתי" מספקת צבע שחור עמוק ועשיר ביחס ניגודיות מרשים. התוצאה היא ביטוי דרמטי, ברור ומציאותי יותר של כל פרטי וגווני התמונה.

מערכת Super Real Gamma - מערכת סופר גמא אמיתי

מספקת מספר אופטימלי של שדות-משנה עבור כל תמונה. הדבר מאפשר למסך להראות 4,096 צללים של שינוי כדי להשיג פרטי תמונה מעולים עבור תמונות כהות.

משפר MACH

טכנולוגית עיבוד אות מקורית של פנסוניק, שנועדה לשפר את קווי המתאר של אובייקט מוצג, בצורה המתאימה ביותר להבחנה של עין-האדם.

3D Colour Management

מנגנון ממוחשב הסורק את ההיסטוריה של גוני האות, חוזה את התפתחות יחסי הגומלין בין הצבעים, ומעבד אותם בדייקנות יתרה לכדי תמונה עשירה יותר.

Sub-Pixel Controller

להבדיל מיצרנים אחרים, המעבדים את 3 צבעי היסוד ביחד - פנסוניק פיתחה מעבד נפרד לכל צבע, ועל-ידי כך ניטרלה את האזורים המעורפלים ביניהם. התוצאה היא תמונה ברורה, חדה, טבעית ונאמנה למקור.

Deep Black Filter - פילטר שחור

זכוכית המגן הקדמית של המסך מכילה פילטר שחור, המקטין את כמות האור החיצונית המשתקפת. הדבר מאפשר למסך להגיע לרמת יחס הניגודיות הגבוהה כאשר צופים במסך במקומות של תאורה חיצונית בהירה.

  • לאונג' - מערכת קולנוע ביתית

    לאונג' - מערכת קולנוע ביתית