פלאפון מתכננת להשיק מערכת מדיה ותקשורת לרכב

דגם Triple Touch הוא מעין שלוחת בלוטות' משוכללת לרכב, הכוללת מסך מגע בגודל 3.5 אינץ' ■ ה-Triple Touch מציע, בזכות התקשורת האלחוטית עם הטלפון הסלולרי של המשתמש, סינרגיה בין שני המוצרים

בימים הקרובים מתכננת פלאפון להשיק מערכת מדיה ותקשורת לרכב, במסגרת שיתוף-פעולה שלה עם חברת Bury הגרמנית ונציגתה בישראל רונלייט. דגם Triple Touch, שפותח במשך יותר משנה, הוא מעין שלוחת בלוטות' משוכללת לרכב, הכוללת מסך מגע בגודל 3.5 אינץ'.

ה-Triple Touch מציע, בזכות התקשורת האלחוטית עם הטלפון הסלולרי של המשתמש, סינרגיה בין שני המוצרים. למשל, אנשי הקשר של המשתמש יסוכרנו באופן אוטומטי בין שני המכשירים, וכן ניתן יהיה להאזין לקובצי מוזיקה השמורים על הסלולרי דרך המערכת. באמצעות מסך המגע ניתן יהיה לראות את הקבצים שבסלולרי האישי ולהאזין להם דרך תקשורת בלוטות' סטריאופונית וחיבור לרמקולים של הרכב.

טלפון רכב של פלאפון
 טלפון רכב של פלאפון

השילוב של המוזיקה ממשיך גם באפליקציות הייעודיות של פלאפון ברשת. שירות Musix, למשל, הכולל הורדת שירים ללא הגבלה לטלפון, יעבוד גם כאן, באמצעות התקנת האפליקציה ב-Triple Touch. מלבד זה, גם תוכנת הניווט של טלמפ, שעובדת בפלאפון ובשאר המפעילות, תמשיך לעבוד כאן והמשתמש לא יצטרך לשלם עבור רישיון נוסף. לדגם הזה יש גם התקן GPS פנימי, שמאפשר קליטת לוויינים טובה יותר.

הדגם של פלאפון לא יגיע עם כרטיס SIM נפרד. תקשורת הנתונים תעבוד באמצעות החבילה הקיימת אצל המנוי בטלפון האישי שלו, והוא לא יידרש לרכוש חבילה נפרדת. מחיר המערכת צפוי לעמוד על 720 שקל (או 20 שקל כפול 36 חודשים).