תביעה ייצוגית בסך 343 מיליון שקל מעכבת את השלמת הנפקת פרטנר

בתביעה נטען כי פרטנר גבתה לכאורה תשלומים על שירותי תוכן ללא הסכמת הלקוחות ■ השלב הציבורי בהנפקה, בו צפויה החברה לגייס עוד 200 מיליון שקל ולהשלים גיוס של מיליארד שקל, יידחה ככל הנראה ליום ה'

לאחר שריכזה ביקושי יתר אדירים של כ-3.5 מיליארד שקל בשלב המוסדי של הנפקת האג"ח שלה וגייסה 800 מיליון שקל מהמוסדיים, נאלצת חברת פרטנר לעכב את השלמת ההנפקה לציבור, זאת לאחר שאישרה כי קיבלה את כתב התביעה הייצוגית שהוגשה כנגדה.

החברה עדכנה הערב כי בימים הקרובים היא מתעתדת להוציא תיקון להצעת המדף, במסגרתו, בין היתר, יקבעו מועדים חדשים להגשת הזמנות ויעודכנו שינויים בדוח הצעת המדף, ככל שיחולו.

התביעה היצוגית שהיקפה מגיע לכ-343 מיליון שקל, הוגשה לביהמ"ש המחוזי בפתח תקווה, ובמסגרתה נטען כי פרטנר גבתה לכאורה תשלומים מלקוחותיה על שירותי תוכן ללא הסכמת הלקוחות.

נזכיר כי ביום ה' האחרון ביצעה פרטנר את שלב המכרז המוסדי של הנפקת איגרות החוב שלה ובו הצליחה החברה לגייס כ-800 מיליון שקל, מתוך סך של מיליארד שהקשלים אותו היא מתכננת לגייס. השלב הציבורי, שהיה אמור להתקיים היום היה אמור להשלים לחברה את 200 מיליון השקלים הנוספים. על פי הערכות תבצע החברה את השלב הציבורי ביום ה' הקרוב.