מיני-סערה בעולם הפרסום והמדיה האמריקני. רשת ההלבשה התחתונה האמריקנית למידות גדולות Lane Bryant טוענת כי רשתות הטלוויזיה פוקס ו-ABC מפלות לרעה נשים מלאות. זאת לאחר שפרסומת טלוויזיה של הרשת נאסרה לשידור בשעות צפייה לכל המשפחה, בטענה שהיא חושפנית מדי.
ב-Lane Bryant טוענים, ברצינות גמורה, כי הפרסומת לא היתה נאסרת לשידור אם היתה מופיעה בה דוגמנית "רגילה", כלומר: רזה. לטענת הרשת, העובדה שלדוגמנית שלהם יש קימורים בולטים גרמה לפסילת הפרסומת.
כידוע, פסילת פרסומות היא בדרך-כלל הדרך הבדוקה והטובה ביותר להצלחת הקמפיין. ואכן, הסרטון הפסול כבר מככב ב-YouTube עם כ-280 אלף צפיות. שיפטו בעצמכם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.