אחרי חשיפת הסונטה החדשה וחשיפת הדור הבא של ה"אקסנט", מתפנה יונדאי להציג גם את משפחתית הלחם והחמאה שלה, האלנטרה, שמכונה בקוריאה "AVANTE".
יונדאי אלנטרה החדשה
המכונית החדשה מאמצת את העיצוב הקמור-אגרסיבי של הסונטה החדשה ומציע שמשה קדמית שטוחה וזנב שרירי. היא ניצבת על בסיס גלגלים באורך 2.64 מ', בדומה לדגם היוצא, אולם היא רחבה וארוכה יותר.
יונדאי אלנטרה החדשה
המנוע העיקרי שנחשף בשלב הראשון הוא 1.6 ליטר חדש עם הזרקת בנזין ישירה, שמייצר 138 כ"ס - ההספק הגבוה ביותר בפלח שלו - ומשודך לתיבה אוטומטית בת 6 מהירויות. האלנטרה סדאן הקודמת לא זכתה לקבל תקינה אירופאית ולכן גם לא הגיעה ארצה. אולם המכונית החדשה מתוכננת בתור "פרויקט גלובאלי" ולפיכך אמורה גם לקבל תקינת יורו 5 בשנה הבאה ולמלא את הפער בקו המוצרים של יונדאי-ישראל.
יונדאי אלנטרה החדשה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.