בזק בדרך לטריפל: משרד התקשורת אישר לה לשווק סל משולב

המשרד תיקן את רישיון בזק והחברות-הבנות שלה, כך שיוכלו לשווק סל מוצרים הכולל אינטרנט, סלולר ותקשורת קווית ■ משרד התקשורת יפקח על שיווק הסלים ויעקוב אחר הנעשה בשוק כדי להבטיח כי התחרות תישמר

בזק בדרך לטריפל: משרד התקשורת הודיע היום (ג') כי הוא נותן לחברה ולחברות-הבנות שלה רישיונות לשווק סלי שירותים משולבים - הכוללים שירותי אינטרנט, סלולר ותקשורת קווית.

הרישיון יאפשר לצרכן לפעול מול גורם אחד המשווק את כל השירותים, במקום לפעול מול גורמים נפרדים כפי שקורה היום.

התיקון של משרד התקשורת מתייחס כרגע למגזר הלקוחות הפרטיים בלבד, ובימים הקרובים המשרד יחל לפעול להחיל את התיקון גם על לקוחות המגזר העסקי, שכן נתח השוק של חברת בזק ירד מתחת ל-85% גם במגזר זה.

כזכור, על-פי הוראות משרד התקשורת, במקרה בו נתח השוק של בזק בתחום הטלפוניה הפנים-ארצית הנייחת יפחת מ-85%, היא יכולה לפנות בבקשה למשרד שיאשר לה שיווק סל מוצרים משולב - כמובן שבהתאם למצב התחרות בתחום.

לאחר שהמשרד בחן את בקשת בזק וכן את הטענות שהועלו על-ידי גורמים נוספים בשוק התקשורת, הוחלט להודיע על תיקון הרישיון של בזק ושל החברות-הבנות שלה.

משרד התקשורת יפקח על שיווק הסלים ויעקוב אחר הנעשה בשוק, כדי להבטיח כי התחרות תישמר גם לאחר שיותר לבזק והחברות-הבנות לשווק סל משולב.