אתר שיתוף קבצי הווידיאו YouTube השיק היום (ד') בישראל את התוכנית לשיתוף הגולשים בהכנסות.
על-פי התוכנית, גולשים ישראליים שמעלים סרטוני וידיאו ל-YouTube יוכלו להציג פרסומות לצד התכנים הללו, בניסיון להגיע למאות אלפי צפיות ולייצר מכך הכנסות. הגולשים הם אלה שיבחרו לצד אילו סרטונים יופיעו הפרסומות.
תוכנית שיתוף הגולשים בהכנסות הושקה לראשונה בארה"ב ב-2007 בקרב מספר מצומצם של גולשים, שהסרטונים שהעלו זכו לפופולריות וחשיפה גבוהה.
לדברי גוגל ישראל, ככל שיותר תכני גולשים מתווספים לתכנית - כך יוכלו המפרסמים למקד את הקמפיינים שלהם ולהתאימם לתכני הגולשים, ולהבטיח שהם מגיעים לקהל היעד הרלוונטי.
אלון חן, מנהל שיווק בגוגל ישראל, מסר: "אנו מקווים כי השקת התכנית החדשה בישראל תעשיר עוד יותר את חווית הגלישה ב-YouTube, על-ידי כך שתעודד את הגולשים לפתח סרטונים מקוריים ויצירתיים נוספים, ובמקביל תעודד את המפרסמים ליצור פרסומות חדשניות ורלוונטיות לקהל הגולשים וצרכני תוכן הווידיאו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.