נשות העולם ממשיכות להתחדש בהלבשה תחתונה ובטיפוח: דו"חות החברה האם של מותג העל "ויקטוריה סיקרט", לימיטד ברנדס מגלים כי ההכנסות צמחו ברבעון הראשון של השנה ב-12% והסתכמו ב-1.92 מיליארד דולר לעומת 1.72 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2009.
החברה, שמחזיקה בנוסף ל"ויקטוריה סיקרט"' מגוון רחב של מותגים, רשמה רווח של 112.5 מיליון דולר או 34 סנט למניה לעומת רווח זעום בהרבה של 2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. עם זאת, חלק מהרווח הושג באמצעות רווח מס חד פעמי.
המניה עצמה נפלה ב-3% במסחר המאוחר לאחר שסיפקה במסגרת הדו"חות הנוכחיים תחזית מאכזבת. החברה מסרה כי היא מפצה לרווח של 27 עד 32 סנט למניה לרבעון השני של השנה בעוד אנליסטים ציפו לתחזית של 31 סנט למניה. לשנה כולה חוזה החברה רווח של 1.6-1.8 דולר למניה - השוק ציפה לתחזית רווח של 1.71 דולר למניה ל-2010 כולה.
בשורת ההכנסות אין חדש כשהחברה בחרה למלא פיה מים - כלכלנים חוזים הכנסות של 2.2 מיליארד דולר ברבעון השני של 2010 ו-9.15 מיליארד דולר לשנה כולה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.