פתיחת קטע 18 בכביש 6 הביאה לצמיחה של 25% בכמות כלי הרכב הנוסעים בכביש 6 להיקף של 150 אלף בממוצע ביום. הבוקר פורסמו הדוחות לרבעון הראשון מהם עולה שהזכיינית של הכביש חברת דרך ארץ הייווייז עברה לרווח של 16 מיליון שקל לעומת הפסד של 18.5 מיליון שקל ברבעון המקביל והפסד ענק של 231 מיליון שקל ב-2009 כולה.
הבעלים של חברת דרך ארץ הייווייז הן החברות: שיכון ובינוי (37.5%) שבשליטת שרי אריסון, אפריקה ישראל (37.5%) שבשליטת לב לבייב ו- Canadian Highways Investment (25%).
היקף ההכנסות צמח ברבעון הראשון של השנה ב-23% לרמה של 92 מיליון שקל, אך הנקודה המטרידה בתוצאות החברה היא המאזן - התחייבויות ענק של 8.7 מיליארד שקל ומנגד גרעון ענק של 406 מיליון שקל. הפרויקט הוקם על ידי נטילת אשראי והוצאות המימון הגבוהות מכבידות על החברה.
כביש 6 באורך של 140 ק"מ מאפשר גישה נוחה וקצרה ממרכז הארץ אל אזור הצפון (עד ממחלף עין תות) ואזור הדרום (עד מחלף מאחז) והפופולאריות שלו גוברת בהתמדה. הכביש כולל 13 מחלפים, 2 מנהרות דו-כיווניות באורך כולל של יותר מקילומטר וכ-120 גשרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.