הלחץ השיווקי של חברות הטלוויזיה לטכנולוגיית התלת מימד עושה את שלו, ייבואני המסכים מדווחים על ביקוש ער למוצר. חברת סמסונג שעשתה היום השקה רשמית למסכי התלת ממד בטכנולוגיית LED, מדווחת שהיא כבר הצליחה למכור 50 טלוויזיות. העלות של כל מסך בגודל 46 אינץ' הכולל זוג משקפיים מתאימים, כונן בלו-ריי ואת הסרט מפלצות נגד חייזרים עומד על 18,000 שקל.
המסכים החדשים שיגיעו גם בטכנולוגיית LCD ופלאזמה מכילים מנגנון המרה, שיודע להמיר שידור דו ממדי לתלת ממדי, כך שהרוכשים יוכלו ליהנות מטכנולוגיית השידור החדשה, עד שניתן יהיה להשיג בצורה קלה תכנים שצולמו במקור לתלת ממד. כמובן ששידור שעבר המרה, הוא פחות איכותי מתוכן שצולם במצלמת תלת ממד.
מלבד סמסונג, גם יורוקום המשווקת את מסכי פנסוניק מציעה כבר כחודש אפשרות להזמין מסכי תלת ממד מתוצרתה. החברה כבר הצליחה לצבור 500 הזמנות לדגם VT20 בגודל 50 אינץ', הכולל גם נגן בלו-ריי ומשקפיים מתאימים. העלות היא 19,990 שקל. בחברה מעריכים שעד סוף השנה יימכרו 3,000 מסכים בכלל השוק, כאשר מסכי פנסוניק יתחילו להגיע לישראל בחודש אוגוסט.
סוני התחילה למכור את מסך התלת ממד שלה היום (ב') בחנויות מדגם HX800AEP בגודל 40 אינץ', כאשר מחירו עומד על 17,900 שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.