חברת הכבלים HOT שחררה היום (ב') נתון רשמי באשר לכמות המצטרפים לשירות הטריפל.
בהתאם לנתונים שנחשפו לראשונה ב"גלובס", HOT מדווחת כי בחודש מאי הוכפל קצב המצטרפים לטריפל, ומעל ל-50 אלף לקוחות הצטרפו לשירות ה-HD במבצעים השונים. מספר הלקוחות המנויים לשירות ה-HD נאמד עתה בכ-250 אלף.
חברת HOT עלתה בשבוע השני של מאי בקמפיין טלוויזיוני למבצע המשודרג, "טריפל מגה". במקביל, לקראת המונדיאל הציעה החברה ממירי HD ללא תשלום נוסף בכל מבצעיה.
עוד נמסר מהחברה כי בעקבות ההיענות הרבה לשירות ה-HD, מתגברת HOT את הטכנאים והמתקינים.
לדברי סמנכ"ל השיווק ב-HOT, סביון בר-סבר, "מינוף המבצעים וה-HD לקראת המונדיאל הוביל לתוצאות מעל המצופה, כאשר במהלך החודש האחרון הוכפל קצב המצטרפים ל'טריפל מגה', וחל גידול של 25% במספר הלקוחות המנויים לשירות ה-HD. להערכתנו, על אף שהמונדיאל כבר החל, תימשך בשבוע הקרוב ההאצה בקצב המצטרפים לשירות זה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.