פרשת הבגידות של טייגר וודס, בעקבותה איבד חלק ניכר מהספונסריות שלו, גרמה לסוכנות IMG המייצגת אותו להפסיד הכנסות בשווי 4.6 מיליון דולר. כך חשף אתר CNBC.
על-פי מסמך שהגיע לידי האתר, גובה IMG, כמקובל אצל סוכנויות ייצוג הטאלנטים, עמלה של 15%-20%. המשמעות היא שטייגר עצמו יסיים את שנת 2010 עם אובדן הכנסות של 23 עד 30 מיליון דולר. ב-2009, כך לפי "פורבס", הכניס הגולפאי 110 מיליון דולר, 100 מיליון מתוכם בעבור פרסום והסכמי חסות.
עם זאת, ייתכן כי וודס, בתור אחד מהלקוחות "הכבדים" ביותר של IMG, נהנה מתשלומי עמלות נמוכים יותר מהמקובל.
הספונסריות שנטשו את וודס לאחר התפוצצות הפרשה הן אקסנטור, גולף דיגסט ו-AT&T. גופים נוספים, כמו ג'ילט ונייקי, הקטינו משמעותית את נתח החשיפה שלו בפרסומות שלהן. הסוכן מארק שטיינברג, המוביל את חטיבת הגולף של IMG, סירב להגיב לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.