"אני גאה בכל בורג חשוף שנמצא שם ברכב", אומר אבי תמיר, מנכ"ל קבוצת הרכב של קרסו, שהשיקה בישראל את המותג דאצ'יה. "הבורג החשוף הזה הוא בדיוק ההמחשה של האסטרטגיה. זו לא תקלה, פשוט לא כיסו אותו.
"לקהל, הבורג החשוף הזה לא מפריע ובבניית הרכב זה יותר זול, וגם בתיקון יותר נוח, וכך חסכו עוד 1,000-500 שקלים על חשבון הגימור המלוטש. אז זה לא מפונפן, אבל גם לא ספרטני וגם לא מפריע, וככה מצליחים לייצר רכב ב-90 אלף שקל".
"או למשל", ממשיך תמיר, "המפתח הרזרבי של הדאצ'יה הוא לא מפתח חכם (כלומר אין בו כפתורי שלט רחוק לפתיחה ולסגירה של הדלתות). יצרני רכב נותנים שני מפתחות חכמים, ומתמחרים את זה. דאצ'יה אמרו, מה כבר הסיכוי שתאבדי מפתח, ואם תאבדי, לא נורא שתפתחי את האוטו במפתח ידני עד שתסדרי מפתח חדש, וככה חסכו עוד 500 שקל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.