מייקרוסופט תציע נפח אחסון מוגדל של דואר אלקטרוני - במענה לגוגל ויאהו

הוטמייל יעניק 250 מגבייט של אחסון חינם, גוגל מציעה 1,000 מגבייט

מייקרוסופט, בעלת שירות הדואר האלקטרוני בחינם הפופולארי בעולם, תגדיל את נפח אחסון הדואר בניסיון להדוף את התחרות מצד גוגל, הבוחנת תוכנית שתציע נפח אחסון גדול פי ארבע מהממוצע הקיים כיום בשוק.

שירות הוטמייל של מייקרוסופט יעניק למשתמשיו 250 מגבייט של אחסון חינם, עליה חדה מ-2 מגבייט הניתנים בחינם היום, מסר סגן נשיא שירותי התקשורת של MSN, בלייק אירבינג.

יאהו!, שירות האי מייל בחינם השני בגודלו, מסר בשבוע שעבר כי יגדיל את השירות שלו ל-100 מגבייט מ-4. גוגל, חלוצת מלחמות נפחי האחסון, מציעה נפח של 1 ג'יגבייט, שהם 1,000 מגה בייט.

מייקרוסופט מבקשת להתגונן מול מהלכי גוגל, מנוע החיפוש הפופולארי ביותר, הבוחנת שירות חינם חדש בשם Gmail. מייקרוסופט, המפתחת שירות חיפוש באינטרנט כחלק ממאמציה להתחרות בגוגל בטריטוריות שלה, עושה שימוש בפרסום מקוון כדי להביא את שירות MSN לרווחיות, אולם היא חייבת לשמור על פופולאריות גבוהה של השירות כדי שלא להבריח את המפרסמים.

בנוסף, מציעה מייקרוסופט ללקוחות הוטמייל הגנת אנטי-וירוס חינם.

לדבריה, מנויים המשלמים 20 דולר לשנה תמורת חשבון הוטמייל פרמיום ייהנו מנפח אחסון של 2 ג'יגבייט, עליה מ-10 מגבייט כיום. לקוחות השירות, הן מנויי החינם והן המנויים בתשלום, יוכלו לקבל מעכשיו קבצים מצורפים גדולים בהרבה.