ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת
ועידת MAD, לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת , היא אירוע המדיה המרכזי בישראל. הוועידה מפגישה בין מקבלי ההחלטות בענפי הפרסום והשיווק, המדיה, הדיגיטל והטכנולוגיה, ומעלה על סדר היום את הכיוונים והמגמות אשר יהוו את אבני הדרך במרחב הדינמי.
העולם שסביבנו משתנה מיום ליום. העידן הנוכחי הוא תוצר של האצה טכנולוגית אדירה אשר שינתה וממשיכה לשנות בצורה רדיקאלית את דפוסי ההתנהגות שלנו ואת הדרכים שבהן אנו מתקשרים, צורכים ומנהלים את חיינו. המודלים שהיו רלבנטים עד לא מזמן עברו אבולוציה, ממודל של מותגים וגופי תוכן גדולים, שהעבירו מסרים ותכנים באופן חד-צדדי, למודל שבו הצרכן קיבל כוח אדיר והפך ליצרן ולשדרן תוכן עצמאי.
צרכני דור ה-Y של היום, הם "ילידים דיגיטליים" בעידן של מדע, שבו המדיה כבר לא בידיים של הצרכן – אלא הוא המדיה. ההתפתחות הטכנולוגית ממשיכה להתרחש בקצב מסחרר, הופכת על פניו את עולם השיווק המוכר, ומובילה לשינוי תפיסתי, אך בו-זמנית נפתחים בפנינו אפיקים חדשים.
מה הם האתגרים של המשווקים והמפרסמים בעידן מואץ זה? כיצד חברות יכולות לתכנן את העתיד? כיצד ייראה הנוף הדיגיטלי בעשור הבא? מה הן התחזיות והאסטרטגיות בתחומי התקשורת, הטלקום, המדיה? האם ובאילו דרכים ניתן להתחבר לעולמות התוכן של דור ה -Y? מהו עתיד עולם הריטייל, עד כמה הרגלי הצריכה שלנו ישתנו? האם יש עוד מקום למותג או שהיעילות מדברת?
שאלות אלו ונוספות יעלו ויידונו בוועידת MAD 2016.
הוועידה תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ובדיגיטל, מהעולם ומישראל, ותשמש פלטפורמה להצגה וליישום של רעיונות טכנולוגיים פורצי דרך.