יום רביעי 13 ביולי 2016  מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, ת"א לאישור השתתפות

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת

ועידת MAD, לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת , היא אירוע המדיה המרכזי בישראל. הוועידה מפגישה בין מקבלי ההחלטות בענפי הפרסום והשיווק, המדיה, הדיגיטל והטכנולוגיה, ומעלה על סדר היום את הכיוונים והמגמות אשר יהוו את אבני הדרך במרחב הדינמי.

העולם שסביבנו משתנה מיום ליום. העידן הנוכחי הוא תוצר של האצה טכנולוגית אדירה אשר שינתה וממשיכה לשנות בצורה רדיקאלית את דפוסי ההתנהגות שלנו ואת הדרכים שבהן אנו מתקשרים, צורכים ומנהלים את חיינו. המודלים שהיו רלבנטים עד לא מזמן עברו אבולוציה, ממודל של מותגים וגופי תוכן גדולים, שהעבירו מסרים ותכנים באופן חד-צדדי, למודל שבו הצרכן קיבל כוח אדיר והפך ליצרן ולשדרן תוכן עצמאי.
צרכני דור ה-Y של היום, הם "ילידים דיגיטליים" בעידן של מדע, שבו המדיה כבר לא בידיים של הצרכן – אלא הוא המדיה. ההתפתחות הטכנולוגית ממשיכה להתרחש בקצב מסחרר, הופכת על פניו את עולם השיווק המוכר, ומובילה לשינוי תפיסתי, אך בו-זמנית נפתחים בפנינו אפיקים חדשים.

מה הם האתגרים של המשווקים והמפרסמים בעידן מואץ זה? כיצד חברות יכולות לתכנן את העתיד? כיצד ייראה הנוף הדיגיטלי בעשור הבא? מה הן התחזיות והאסטרטגיות בתחומי התקשורת, הטלקום, המדיה? האם ובאילו דרכים ניתן להתחבר לעולמות התוכן של דור ה -Y? מהו עתיד עולם הריטייל, עד כמה הרגלי הצריכה שלנו ישתנו? האם יש עוד מקום למותג או שהיעילות מדברת?
שאלות אלו ונוספות יעלו ויידונו בוועידת MAD 2016.

הוועידה תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ובדיגיטל, מהעולם ומישראל, ותשמש פלטפורמה להצגה וליישום של רעיונות טכנולוגיים פורצי דרך.

משתתפים

 
Stephane Piot / צילום: יחצ סטפן פיו, Analysys Mason עולם המובייל - תחזיות ואסטרטגיות
Stephane Piot / צילום: יחצ

סטפן פיו, שותף בחברת המחקר והייעוץ הבינלאומית Analysys Mason

עולם המובייל - תחזיות ואסטרטגיות

 

פיו הינו אסטרטג מומחה בתחומי התקשורת, הטלקום והמדיה. הוביל וניהל פרויקטים במגוון רחב של תחומים, ובהם הערכות אסטרטגיות ותכנון עסקי, פרויקטי רגולציה, בדיקות נאותות וכן תמחור.

דוגמאות לעבודותיו של סטפן בתחומים אלה כוללות: הגדרה של תוכנית פיתוח לפס רחב, פיתוח של מודלי עלויות בתחום התקשורת הקבועה והניידת, תמיכה בהקצאת תדרים לרישיונות דור שלישי ודור רביעי, תמיכה בסוגיות של ניטרליות רשת, בחינה ויישום של מסגרת הרגולציה האירופית, סיוע בתהליכי הערכות שוק בחינה והגדרה של תוכניות תמחור ועוד.

Stephane Piot / צילום: יחצ
Debbie Weinstein / צילום: יחצ דבי ויינשטיין, Google
Debbie Weinstein / צילום: יחצ

דבי וינשטיין, ראש תחום מיתוג וחדשנות, Google ,EMEA

 

במסגרת תפקידה ב-Google, ויינשטיין פועלת כדי להבטיח שלמותגים ולמשרדי הפרסום באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה, יש את הפתרונות והמוצרים הכי החדשניים למיקסום ההצלחה שלהם ברגעים החשובים ביותר.

לפני שהצטרפה לגוגל, דבי שימשה כסגנית נשיא למדיה גלובלית בחברת יונילוור, שם ניהלה את תכנון התקשורת העולמית, קידום השיווק הדיגיטלי ברחבי העולם והובלת השותפויות הדיגיטליות הגלובליות של החברה.  

במסגרת עבודתה זכתה בפרסים רבים, לרבות עשרות פרסי "אריה הזהב" בפסטיבל קאן, כמו גם בתואר Game Changer מארגון הפרסום לנשים של ניו יורק.  

 

Debbie Weinstein / צילום: יחצ
david Shing / צילום: יחצ דיוויד שינג, AOL הנוף הדיגיטלי העתידי
david Shing / צילום: יחצ

דיוויד שינג, הנביא הדיגיטלי, AOL

הנוף הדיגיטלי העתידי

 

דיוויד שינג נושא בתואר "הנביא הדיגיטלי" של אמריקה אונליין AOL, חברת התקשורת מהמובילות בארה"ב בתחום הווידאו הדיגיטלי. בתפקידו חוקר את המגמות האחרונות בעתיד האינטרנט והנוף הדיגיטלי המשתנה.

בעברו שימש כסמנכ"ל מדיה ושיווק עבור אמריקה אונליין אירופה ולפני כן כמנהל השיווק של החברה באירופה.

דיוויד שינג בילה יותר מ-15 שנה בסיוע להקמה של חברות סטארט אפ טכנולוגיות מצליחות ועסקים משגשגים בתחום המולטימדיה בארה"ב ובאוסטרליה. הוא מחזיק במספר פטנטים בתחום הטכנולוגיה של האינטרנט.

בלילות הוא משמש ככותב שירים מזדמן.

david Shing / צילום: יחצ
Alex Jenkins / צילום: יחצ אלכס ג'נקינגס, Contagious הקמפיינים היצירתיים 2015-2016
Alex Jenkins  / צילום: יחצ

אלכס ג'נקינגס, עורך מגזין השיווק והפרסום Contagioys

הקמפיינים היצירתיים ביותר 2015-2016

 

אלכס ג'נקינס משמש כעורך של המגזין הבריטי עטור הפרסים, Contagious. ג'נקינס גם מנהל את חברת הבת Contagious I/O המספקת כלי מחקר, תובנות ונתונים על יעילות בתחום החדשנות בשיווק.

מאז הצטרף לחברה לפני שש שנים, המשימה שלו היתה לסייע למותגים ולסוכנויות פרסום להבין את התמורות המתחוללות בענף שלהם ולהתאים את עצמם אליהן. הידע שלו מסתמך על עבודה צמודה עם האישים המשפיעים, פורצי הדרך והחדשניים ביותר בעולמות השיווק, העסקים, האקדמיה והטכנולוגיה.

 

Alex Jenkins  / צילום: יחצ
Ying Wang / צילום: יחצ יינג וונג, PWC Israel שוק המדיה והטלקום בסין
Ying Wang / צילום: יחצ

יינג וונג, ראש הקבוצה לעסקים בסין ומנהלת פיתוח עסקי, PWC Israel 

 

בשנת 2014, הצטרפה יינג לפירמה הישראלית של חברת הייעוץ הבינלאומית, כמנהלת הפיתוח העסקי של החטיבה העסקית הסינית של החברה. ליינג ניסיון רב בעבודה עם חברות ישראליות וסיניות כאחת. היא מתמחה בייעוץ לחברות ישראליות המבקשות להיכנס לשוק הסיני ובבניית קשרי עבודה פוריים ושיתופי פעולה בין חברות ישראליות לסיניות.

לפני שהצטרפה ל-PwC ישראל, יינג שימשה כמנהלת פרויקטים ביחידה הסינית של המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בינלאומי. בתפקידה זה, היא סייעה למאות יצואנים ישראלים בגיבוש אסטרטגיית החדירה שלהם לשוק הסיני. במקביל, פיתחה יינג אסטרטגיות, תכניות וכלים שיסייעו לתעשייה הישראלית כולה בקרב קהילת העסקים הסינית.

 

Ying Wang / צילום: יחצ
David Ottlik / צילום: יחצ דיוויד אוטליק, Synetiq NeuroMarketing
David Ottlik / צילום: יחצ

דיוויד אוטליק, מייסד שותף ומנכ"ל, Synetiq Ltd

NeuroMarketing

 

סינטיק היא חברת מחקר חדשנית העוסקת בתחום של נוירו-שיווק (NeuroMarketing), העושה שימוש בנתונים ביומטריים מחיישנים לבישים על מנת לנבא את תחושותיהם של הצרכנים כשהם צופים בפרסומות, תוכניות טלוויזיה או סרטים ולסייע למפרסמים, גופי שידור ומפיקי סרטים ליצור תוכן מושך ואפקטיבי יותר על מנת להגביר מכירות ונתוני צפייה . מאז ייסד את החברה באמצע שנת 2014, אוטליק עבד עם חברות בינלאומיות כגון HBO , BBC, TNS, VRT (חברת הטלוויזיה הבלגית), RTL, וודאפון, Young & Rubicam, Havas Media, Mito וכן מפרסמים גדולים מתחומים שונים. לסינטיק יש משרדים בבודפשט שבהונגריה ובלונדון.

לפני שהקים את סינטיק, אוטליק ייסד והוביל את הפיתוח העסקי הבינלאומי של Imprvd, חברת ייעוץ מדיה הפעילה בצרפת, הונגריה וארה"ב. הרקע של דייויד במדיה, הנדסה ויזמות מאפשר לו להוביל ביעילות את הצוות המגוון של סינטיק, הכולל מדענים, מהנדסים ואנשי מדיה, ולהביא תובנות נוירו-שיווקיות הניתנות להתאמה ליותר ויותר חברות, באמצעות מינוף מידע ביומטרי המתקבל ממכשירים לבישים.

David Ottlik / צילום: יחצ

נושאים מרכזיים לתכנית המלאה

vs. YZ המציאות מכתיבים את הטכנולוגיה והעתיד

 

 

מוביל לעתיד התשתיות דוחפות לחדשנות 
עולם המובייל בעשור הבא תחזיות ואסטרטגיות 
המודלים העתידיים בעולם הפרסום Brand vs. Performance
הנוף הדיגיטלי העתידי מגמות חדשות בעתיד האינטרנט 
מציאות מושכת טכנולוגיה בשירות השיווק

 

 

הבריף החדש כך ייראו המשימות החדשות של עולם הפרסום
E החלומות איך להגשים את הקניות ברשת 

 



Formagination הפורמט הגדול הבא

הרשמה

מחיר מלא 0
0% הנחה לנרשמים באתר 0
30% הנחה למנוי גלובס 0
לרכישה באשראי להשארת פרטים לנציג טלפוני
להשארת פרטים לנציג טלפוני

שלח
או התקשרו 5988*
 

חסויות

פג'ו לוגו בנק הפועלים חדש גוגל חדש פרטנר חדש בזק חדש יונייטד חדש carlsberg חדש CTV חדש נור חדש ערוץ 20 חדש טאבולה חדש זאפ לוגו מלא חדש לוגו ארמוזה חדש וואלה חדש

ועידות גלובס