הנציגות הישראלית של אסתי לאודר ביצעה עדכון מחירון למוצריה ברשתות ובאמצעים בהם היא משווקת ישירות לצרכן • עליית המחיר לקמעונאי תעמוד על עד 15%, אך המחיר הסופי לצרכן צפוי להיות גבוה יותר ולגלם גם את שיעורי הרווחיות של הרשת • החברה: "במרבית המוצרים לא נעשה שינוי במחיר, בחלק מהמוצרים חלו הורדות מחירים של עד 15%"
זאת במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד אלקליל, יבואנית קליניק, בטענה כי באתר החברה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה כפי שמחייב החוק • היקף הפיצוי שנקבע בהסדר הפשרה עומד על 420 אלף שקל
אחרי שהזניק את המכירות פי 7 למחזור של יותר מחצי מיליארד שקל - אורן רווח, יו"ר קבוצת אסתי לאודר ישראל, מרגיע את רשתות הפארם: "הבטחתי שלא אתחרה במחיר"
המחירים באתר נמוכים ב-20% מהמחיר המלא לצרכן, כשב-3 החודשים הראשונים המשלוח יהיה בחינם, ובהמשך בקנייה מתחת ל-200 שקל המשלוח יעלה 15 שקל
סדריק פרובאה, נשיא קבוצת אסתי לאודר העולמית, אומר כי המיתון דווקא הביא לעלייה במכירות ■ ומה הלאה? הגברים עדיין לא צורכים קוסמטיקה, העתיד שייך לסיניות, והנשים הישראליות "יפהפיות, חמות וקוסמופוליטיות"
פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח