כשבועיים לאחר מכירת אתר שיתוף קבצי הווידיאו האמריקני, YouTube, בסכום עתק של 1.65 מיליארד דולר, מעלה קשת אתר שיתוף קבצי וידיאו משלה, העונה לשם "האמבטיה". האתר יאפשר לגולשים לשתף גולשים אחרים בכל קטעי הווידיאו שלהם.
לדברי החברה, עולם התוכן החדש יהווה חוות גידול ליוצרים חדשים ולחשיפת כישרונות צעירים, ושיתוף פעולה המתוכנן עם מסך קשת יכול להפוך את אחד משולחי הקטעים לכוכב הבא בטלוויזיה.
בשלב הראשוני, עולה "האמבטיה" לאוויר בגרסת הרצה (beta), וכולל מנגון ייחודי להעלאת קטעי וידאו, המקצר את זמן טעינת הקטע על-ידי קידוד הסרטון בזמן אמת ואפשרות של צילום ישיר באמצעות מצלמת web. בעתיד הקרוב יתווספו לאתר אפליקציות מתקדמות כגון ממשק גולש לניהול קטעי וידאו, אפשרות להטמיע את קטעי הוידיאו בבלוגים ואתרים אחרים ועוד.
"השקת האמבטיה היא שלב נוסף באבולוציה של אתר קשת, והוכחה נוספת בדבר רצינות כוונותיה של קשת בתחום הניו-מדיה", אמר יובל נתן, העורך הראשי של קשת אינטראקטיב. נתן הוסיף כי "בפעם הראשונה מעמידה קשת כלי טכנולוגי שיביא לזרימה הפוכה של התוכן, מהבית הפרטי אל המסך, כיאה לעידן בו אנו חיים, בו לכל אדם יש את הפוטנציאל להיות יצרן תוכן".
אתר קשת הוא אתר הוידיאו המוביל בישראל, ובסקר TIM האחרון זינק למקום התשיעי בדירוג האתרים הישראלים עם חשיפה של 16.3%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.