קומברס מתחילה לפטר: ניידות טיפול נמרץ בכניסות ושומרים על הגגות; עובד שפוטר התעלף

החברה הודיעה לפני כשבוע על כוונתה לפטר 400 מעובדיה, 6% מכוח האדם, מהם 200 בישראל; תהליך הפיטורים פגע בעיקר במחלקות השירותים והאחזקה, במחלקות הפיתוח - מפוטרים בודדים

חברת התקשורת קומברס (CMVT) החלה ליישם אתמול (ג') את סבב הפיטורים, שעליו הודיעה לפני כשבוע. החברה בחרה לעשות זאת בדרך "האמריקנית": מאבטחים על הגגות, אמבולנסים במצב הכן והודעות פיטורים מעכשיו לעכשיו.

הידיעה על המתרחש בקומברס פורסמה בזמן אמת בלעדית באתר "גלובס", ועוררה הדים חזקים מאוד מצד מעסיקים ומועסקים כאחד. ומה אתם, הקוראים והמשתמשים של גלובס אונליין, חושבים על הפיטורים בקומברס? מה הייתם משנים, אם בכלל, באופן שבו בוצעו הפיטורים? ומה יהיו השלכות האירועים בקומברס על ענף היי-טק הישראלי בכללותו?

לבקשת קוראינו, להלן הפניה לידיעה המקורית בעניין הפיטורים בקומברס. תגובות הקוראים לידיעה מופיעות בתחתית הטקסט החדשותי. כמו כן, תוכלו לקרוא פרשנות ודיווח עדכני של דן יכין על התופעה (או ראו קישור בפינה השמאלית העליונה של עמוד זה).

קומברס מתחילה לפטר: ניידות טיפול נמרץ בכניסות ושומרים על הגגות; עובד שפוטר התעלף

חברת התקשורת קומברס (CMVT) החלה היום לשלוח לעובדיה את מכתבי הפיטורים, כחלק מתוכנית הקיצוצים עליה הודיעה לפני שבוע, במסגרתה מתכוונת החברה לפטר 400 מעובדיה (6% מכוח האדם), מהם 200 בישראל.

ל"גלובס" נודע, כי במהלך היום סגרה החברה את גגות הבניינים של משרדיה בקריית עתידים, והציבה עליהם שומרים, מחשש שמספר עובדים יתבצרו עליהם במחאה.

בנוסף לכך, הזמינה החברה מספר ניידות אמבולנס לעזרה ראשונה, בעקבות המולה שנוצרה במקום, ולאחר שעובד קומברס התעלף בעקבות הידיעה על פיטוריו.

תהליך הפיטורים שהחל היום פגע בעיקר במחלקות השירותים והאחזקה, כשמחלקות הפיתוח כמעט ולא נפגעו. מספר עובדים אף קיבלו בשעות הבוקר המוקדמות הודעות לטלפון הסלולרי, בבקשה שיתכוננו להגיע לעבודה "רק בכדי לקבל את מכתב הפיטורים".