עכשיו זה רשמי. חברת הדוט-קום הישראלית, הוטבר (Hotbar.com), מתמזגת עם חברת האינטרנט 180Solutions, המפתחת תוכנות בתחום הפרסום המקוון. החברה הממוזגת תיקרא Zango. פרטיה העסקיים של החברה לא נמסרו, אך על פי ההערכות היא התבצעה לפי שווי של 52 מיליון דולר להוטבר.
החברה החדשה תמשיך להציע ללקוחותיה את תוכנת ה-ToolBar של הוטבר, המאפשרת לשלב בסרגל הכלים של הדפדפן גישה לשירותים שמציעה החברה, בהם שירותי וידאו מקוונים, משחקים ומוזיקה, וכן תציע ללקוחות מוצרים חדשים שיפותחו במעבדות Zango.
"בנינו בסיס לקוחות רחב וקיימות בפנינו הזדמנויות פרסום רבות באמצעות מגוון רחב של שירותי אינטרנט", אמר אורן דוברונסקי, ממייסדי הוטבר ומנכ"ל החברה. "המיזוג הזה מאפשר לספק את הביקושים הן מצד הלקוח והן מצד המפרסמים באמצעות השירותים החדשים שמציעה Zango".
180solutions הוקמה ב-1999 והייתה הראשונה להציע גלישה תמורת צפייה בפרסומות. בשנת 2002 שינתה החברה מודל עסקי, וכיום היא מציעה לגולשים צפייה בתכנים באינטרנט חינם תמורת הרשאה לקבלת פרסום מבוסס pop-ups, באמצעות תוכנת Zango שהיא מציעה.
הוטבר הוקמה אף היא ב-1999 בידי אורן דוברובסקי וגבי קרני, וגייסה עד כה כ-20 מיליון דולר. בין המשקיעים בחברה נמנים קרנות ההון סיכון יורופאנד, תמר וטכנורוב, קרן ABS (דויטשה בנק), בנק ההשקעות אונטרברג ומשקיעים פרטיים, ביניהם אלפרד אקירוב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.