YNET רוצה להתחזק בקרב הנוער: במגעים סופיים לרכישת 50% מהרשת החברתית בוא'נה

פרטי העסקה מגובשים בימים אלה, כאשר אחת האופציות היא כי הרכישה תתבצע בתמורה למדיה

אתר YNET רוצה לחזק את מעמדו בקרב הנוער: מנהל בימים אלה מגעים אחרונים לרכישת 50% מהרשת החברתית בואנה (bona), מקבוצת דפי זהב. כך נודע ל"גלובס". פרטי העסקה מגובשים בימים אלה, כאשר אחת האופציות שנבדקות היא כי הרכישה תתבצע בתמורה למדיה (פרסום).

אתר בואנה, שעלה לאוויר לפני חודש, הוא רשת חברתית המיועדת לתלמידי תיכון, שהמודל שלה הוא פייסבוק האמריקנית. האתר מהווה למעשה יישום אונליין של מדריך התיכופוניסט שמוציאה דפי זהב, וההרשמה אליו נעשית באמצעות קוד אישי המופיע על גבי כריכת המדריך. זאת, במטרה שלמבוגרים לא תהיה גישה לאתר והוא יהיה סגור לצעירים בלבד. הרשת מפולחת על-פי בתי ספר, שכבות וכיתות. כאשר הגולש יזהה את עצמו כחבר כיתה מסוימת, כל חברי הכתה יעלו מולו.

אף ש-YNET הוא אתר החדשות הפופולרי בישראל, הוא סובל מנחיתות בכל הקשור לבני נוער, הן מול הפורטל המוביל וואלה והן מול אתר החדשות המתחרה NRG, המפעיל את הרשת החברתית המצליחה שוקס. YNET עשתה בעבר גישושים בכיוון זה, כאשר התעניינה ברכישת אתר הבלוגים ישראבלוג, שנרכש לבסוף על-ידי נענע.

רשתות חברתיות נוספות הפועלות בישראל הן דקס, מקושרים, שנרכשה לאחרונה על-ידי חברת התוכן הסלולרי בי קונטקט, ואטרף friends.

אלי דהן, מנכ"ל פסגה, מסר בתגובה: "מתנהלים מגעים עם YNET לשיתוף פעולה רחב בתחום הצעירים. אם אכן יבשילו המגעים לידי עסקה, אני מאמין שהעוצמה של YNET בשוק האינטרנט הישראלי ו'ידיעות אחרונות' בכלל, יחד עם הניסיון שלנו בתחום הצעירים, יהיו שילוב מנצח".

מ-YNET לא התקבלה תגובה.