חברת נטוויז'ן הודיעה היום (ג'), כי היא נכנסת לעולם הווירטואלי של סקנד לייף (second life) ו"מקימה" בו בניין ממותג בצבעי החברה, אדום ולבן, בו יוכלו השחקנים לצפות במיצגים על עולם האינטרנט. עוד נמסר, כי נטוויז'ן מתכוונת להרחיב את פעילותה במשחק.
סקנד לייף הוא משחק מקוון רב-משתתפים, בו מקיימים השחקנים אינטראקציה באמצעות דמויות מצויירות (אוואטרים). המשחק משלב מסחר ער, והדמויות קונות ומוכרות כל דבר - החל מאיים, עבור בבגדים וכלה בשירותי מין וירטואליים. המסחר מתקיים במטבע לינדן דולר, ששערו עומד על 280 לינדן דולר לדולר אמריקני. היקף העסקאות בין המשתמשים מוערך בכמה מיליוני דולרים מדי חודש.
הפופולריות של סקנד לייף משכה אליו לא מעט מפרסמים וחברות שונות בעולם, כמו סוכנות הידיעות רויטרס שהקימה משרד בעולם הווירטואלי, והקצתה לכך עיתונאי במשרה מלאה. דוגמה נוספת היא חברת סאן מיקרוסיסטמס, מהחברות הגדולות בעולם לחומרה ותוכנה, שערכה מסיבת עיתונאים במסגרת העולם הווירטואלי של סקנד לייף. ל"אירוע" הגיעו כ-60 איש.
לדברי טלי נחושתן, סמנכ"ל השיווק בנטוויז'ן: "כחלוצת האינטרנט בישראל, נטוויז'ן גאה להיות חברת האינטרנט הראשונה שתייצג את ישראל באתר second life. נטוויז'ן תאפשר לגולשים ליהנות מחוויות גלישה ומשחקים בבניין החברה באתר, המהווה זירת מפגש בין אנשים מכל רחבי העולם ברחבי הרשת ומכיל אלמנטים מחיי היומיום, ויאפשר לנטוויז'ן התנהלות וקשר ישיר עם גולשים ולקוחות מהארץ והעולם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.