"אין לי במשרד מחלקה מיוחדת לאינטרנט וגם לא תהיה. כל מנהל מחלקה בחברה חייב לדעת את תורת האינטרנט כמו שהוא חייב לדעת את תורת 'ידיעות אחרונות', 'דה מרקר' ו'גלובס'. לנו אין מקום לעוד מחלקות. בכל חדר יש שולחן מהמם, עם מסך אינטרנט אחד, מסך אינטרנט שתיים, וטלוויזיה. כולם חייבים להיות אונליין כל הזמן. אני לא רואה את עצמי פותח חברה-בת שתתעסק בבלוגים".
כך אמר היום היחצ"ן רני רהב, בוועידת האינטרנט של "דה מרקר". על הטענה כי היחצ"נים איבדו שליטה באינטרנט, התפרץ רהב ואמר ש"כל הבלוגים וכל האתרים לפעמים נרדמים בשמירה, ואנחנו רואים את כל החירייה באינטרנט".
אירינה שלמור, מנכ"ל שלמור תקשורת, אמרה: "אני לא מסכימה עם רני, צריך להשקיע בזה, ואני נערכת לזה, כמו שאר התחומים. זה שואב זמן ושואב אנשים. חלק מזה זה גם חינוך הלקוח. גם הוא צריך להבין שלבלוגרים צריך להגיב וצריך לעבוד בזה. זה לא תחביב. כל האבולוציה שחלה בכלי התקשורת נותנת את המשמעות האמיתית למונח יחסי ציבור. עכשיו אנחנו ביחסים עם הציבור, ולא עם עורכים או עיתונאים".
אבי זייתן, סמנכ"ל השיווק של סאני תקשורת אמר כי בזכות האינטרנט, סמסונג הכפילה את נפח ה-PR שלה לדבריו, יש לנו תוכנה שסורקת לנו את כל הבלוגים והאתרים. אני מקבל דיווח על כל מקום שמוזכרת בו המילה סמסונג.
רהב: "אחד הדברים הכי בזויים שקרו באינטרנט זה הטוקבקיסטים, במקום ללכת לפסיכולוג או לפסיכאטר, הטוקבקיסט שופך הכל באינטרנט. לצערי, בעלי האתרים מעודדים את זה כי זה נותן להם רייטינג. זה כמו לקחת קלצ'ניקוב ולרסס אנשים, ועוד בעילום שם. אני מצפה שהאתרים יעצרו אחת ולתמיד את חולי הנפש האלה. כמה אהוד אולמרט יכול לסבול את כל הרוע הזה"?
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.