לבית המשפט המחוזי מרכז הוגשה תביעה ובקשה לאישורה כייצוגית נגד סלקום בהיקף של כ-43 מיליון שקל. זאת, בטענה להפרת חוזה ההתקשרות בין החברה לבין לקוחותיה הפרטיים, שרכשו ממנה חבילות SMS.
התובעות, הכט טל יפית ותוהמי מיטל, טוענות באמצעות עוה"ד יוחי גבע ואמיר ישראלי, כי הפרת ההסכם בחודשים מארס-אפריל 2007 מתבטאת בשני עניינים: העלאת תעריפים למפרע, בעוד שהסכם ההתקשרות מאפשר את העלאת התעריפים בהודעה מראש בלב; והבטחה בחשבונית חודש מארס כי העלאת התעריף כוללת גם העלאה במספר הודעות ה-SMS שהחבילה כוללת, בעוד שבחשבונית חודש אפריל נמסר כי הטבה זו בוטלה.
התובעות מבקשות מביהמ"ש לחייב את סלקום להשיב לצרכנים את התשלומים ששילמו ביתר בגין התוספת לתעריף ובגין הודעות ה-SMS, אותן שלחו מעבר לכמות הכלולה בחבילה, בתקופה אליה מתייחסת חשבונית חודש אפריל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.