במרבית האתרים הישראליים ניכרת מגמת היחלשות ניכרת בחודש פברואר, כך עולה מסקר TIM החודשי, המדרג את שיעורי החשיפה לאתרים בקרב הגולשים בישראל. את מגמת ההיחלשות מוביל הפורטל הישראלי ynet, שרשם שיעור חשיפה שבועי של 57.4% ומדורג במקום השלישי, בהשוואה לשיעור של 62.6% בחודש ינואר.
גם נענע-10, הממוקם במקום הרביעי, נחלש לשיעור של 37.7%, זאת לאחר שבינואר רשם קפיצה חדה בשיעורי החשיפה לאור הצלחת התוכנית "הישרדות" המשודרת באתר. גוגל ופורטל וואלה, המדורגים במקום הראשון והשני בהתאמה, התחזקו במעט לשיעורי חשיפה שבועיים של 90.8% ו-73.5% בהתאמה.
msn נחלש אף הוא לשיעור חשיפה של 29.8%. nrg, שחווה טלטלות בחודשים האחרונים, נחלש לשיעור חשיפה של 26.3%, בהשוואה ל-28% בינואר. תפוז אנשים נפגע אף הוא מהמגמה הכללית, כאשר שיעור החשיפה השבועי ירד בפברואר ל-23.1%, לאחר שבינואר רשם זינוק חד ל-27.2%.
מגמת הירידה לא פסחה על האתרים הכלכליים, בהם נרשם בפברואר שוויון בשיעור החשיפה בין "גלובס" ל"דה מרקר" - 11.8% לשני האתרים. עם זאת, נתוני TIM לפברואר על חשיפה לאתרים ממקומות העבודה מבליטים את יתרון ל"גלובס" על פני "דה מרקר" - 13.6% ל"גלובס" ומקום 9 בדירוג החשיפה לאתרים ממקומות העבודה, לעומת 11.9% ומקום 15 בלבד ל"דה מרקר". העובדה שכניסות רבות ל"דה מרקר" באות מהרשת החברתית "דה מרקר קפה", רק מעצימה את הפער בין שני האתרים לטובת "גלובס" בתחומי הסיקור העיקריים - חדשות כלכליות ונתונים פיננסים.
התחזקות קלה נרשמה ברשת החברתית פייסבוק, כאשר שיעור חשיפה שבועי של 21.4% הביא אותה למקום ה-10, לאחר שבינואר דורגה במקום ה-12 בלבד. קשת הצליחה אף היא לטפס בדירוג הכללי למקום ה-11 עם שיעור חשיפה של 21.3%, בהשוואה למקום ה-13 בינואר, עם שיעור של 18.3%. בקרב אתרי הספורט, one ממשיך להוביל עם שיעור חשיפה של 18.1% למרות היחלשות מינורית, אם כי ספורט-5 מצליח לצמצם את הפער עם שיעור חשיפה של 15.3% - עלייה של כמעט 2%.
דצמבר 2007 | ינואר 2008 | פברואר 2008 | פברואר 2008 | האתר |
אחוזים מכלל הגולשים מעל 13 | אחוזים מכלל הגולשים מעל 13 | אחוזים מכלל הגולשים מעל 13 | כמות גולשים מידי שבוע באלפים | |
87.80% | 88.40% | 90.80% | 3,176 | גוגל |
73.00% | 72.60% | 73.50% | 2,573 | וואלה! |
63.00% | 62.60% | 57.40% | 2,009 | ynet |
31.70% | 39.50% | 37.70% | 1,320 | נענע10 |
28.70% | 33.00% | 33.90% | 1,188 | You Tube |
32.90% | 31.70% | 29.80% | 1,043 | MSN/Hotmail.com/co.il |
27.10% | 28.00% | 26.30% | 920 | nrg |
23.80% | 27.20% | 23.10% | 807 | תפוז |
23.20% | 25.40% | 22.90% | 802 | זאפ |
20.80% | 21.00% | 21.40% | 750 | פייסבוק |
12.60% | 18.30% | 21.30% | 746 | קשת |
21.00% | 22.50% | 20.40% | 715 | דפי זהב |
19.20% | 21.20% | 20.10% | 703 | לוח יד 2 |
18.90% | 18.00% | 18.10% | 633 | ONE |
17.00% | 17.60% | 17.00% | 595 | Yahoo |
16.30% | 13.70% | 15.30% | 535 | ספורט 5 |
10.20% | 14.30% | 14.10% | 493 | רשת |
17.70% | 15.90% | 13.90% | 486 | orange |
15.80% | 13.30% | 11.80% | 414 | דה מרקר |
14.80% | 12.40% | 11.80% | 412 | גלובס |
12.30% | 11.20% | 11.30% | 394 | הארץ |
9.40% | 11.00% | 7.50% | 262 | start |
הסקר הנוכחי (פברואר 2008) הינו המדידה ה-25 של סקר TIM והוא נערך על ידי TNS טלסקר בקרב מדגם של 808 משתמשי אינטרנט (פרטים גילאי 13), בפיזור ארצי ומייצג באוכלוסייה היהודית בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.