סקר TIM מצביע על ירידה בחשיפה לרוב האתרים הישראלים בחודש פברואר

"גלובס" בעשירייה הראשונה (9) בדירוג החשיפה ממקומות העבודה, לעומת מקום 15 בלבד ל"דה מרקר"

במרבית האתרים הישראליים ניכרת מגמת היחלשות ניכרת בחודש פברואר, כך עולה מסקר TIM החודשי, המדרג את שיעורי החשיפה לאתרים בקרב הגולשים בישראל. את מגמת ההיחלשות מוביל הפורטל הישראלי ynet, שרשם שיעור חשיפה שבועי של 57.4% ומדורג במקום השלישי, בהשוואה לשיעור של 62.6% בחודש ינואר.

גם נענע-10, הממוקם במקום הרביעי, נחלש לשיעור של 37.7%, זאת לאחר שבינואר רשם קפיצה חדה בשיעורי החשיפה לאור הצלחת התוכנית "הישרדות" המשודרת באתר. גוגל ופורטל וואלה, המדורגים במקום הראשון והשני בהתאמה, התחזקו במעט לשיעורי חשיפה שבועיים של 90.8% ו-73.5% בהתאמה.

msn נחלש אף הוא לשיעור חשיפה של 29.8%. nrg, שחווה טלטלות בחודשים האחרונים, נחלש לשיעור חשיפה של 26.3%, בהשוואה ל-28% בינואר. תפוז אנשים נפגע אף הוא מהמגמה הכללית, כאשר שיעור החשיפה השבועי ירד בפברואר ל-23.1%, לאחר שבינואר רשם זינוק חד ל-27.2%.

מגמת הירידה לא פסחה על האתרים הכלכליים, בהם נרשם בפברואר שוויון בשיעור החשיפה בין "גלובס" ל"דה מרקר" - 11.8% לשני האתרים. עם זאת, נתוני TIM לפברואר על חשיפה לאתרים ממקומות העבודה מבליטים את יתרון ל"גלובס" על פני "דה מרקר" - 13.6% ל"גלובס" ומקום 9 בדירוג החשיפה לאתרים ממקומות העבודה, לעומת 11.9% ומקום 15 בלבד ל"דה מרקר". העובדה שכניסות רבות ל"דה מרקר" באות מהרשת החברתית "דה מרקר קפה", רק מעצימה את הפער בין שני האתרים לטובת "גלובס" בתחומי הסיקור העיקריים - חדשות כלכליות ונתונים פיננסים.

סקר טים פברואר 2008

סקר טים פברואר 2008

התחזקות קלה נרשמה ברשת החברתית פייסבוק, כאשר שיעור חשיפה שבועי של 21.4% הביא אותה למקום ה-10, לאחר שבינואר דורגה במקום ה-12 בלבד. קשת הצליחה אף היא לטפס בדירוג הכללי למקום ה-11 עם שיעור חשיפה של 21.3%, בהשוואה למקום ה-13 בינואר, עם שיעור של 18.3%. בקרב אתרי הספורט, one ממשיך להוביל עם שיעור חשיפה של 18.1% למרות היחלשות מינורית, אם כי ספורט-5 מצליח לצמצם את הפער עם שיעור חשיפה של 15.3% - עלייה של כמעט 2%.

דצמבר 2007 ינואר 2008 פברואר 2008 פברואר 2008 האתר
אחוזים מכלל הגולשים מעל 13 אחוזים מכלל הגולשים מעל 13 אחוזים מכלל הגולשים מעל 13 כמות גולשים מידי שבוע באלפים
87.80% 88.40% 90.80% 3,176 גוגל
73.00% 72.60% 73.50% 2,573 וואלה!
63.00% 62.60% 57.40% 2,009 ynet
31.70% 39.50% 37.70% 1,320 נענע10
28.70% 33.00% 33.90% 1,188 You Tube
32.90% 31.70% 29.80% 1,043 MSN/Hotmail.com/co.il
27.10% 28.00% 26.30% 920 nrg
23.80% 27.20% 23.10% 807 תפוז
23.20% 25.40% 22.90% 802 זאפ
20.80% 21.00% 21.40% 750 פייסבוק
12.60% 18.30% 21.30% 746 קשת
21.00% 22.50% 20.40% 715 דפי זהב
19.20% 21.20% 20.10% 703 לוח יד 2
18.90% 18.00% 18.10% 633 ONE
17.00% 17.60% 17.00% 595 Yahoo
16.30% 13.70% 15.30% 535 ספורט 5
10.20% 14.30% 14.10% 493 רשת
17.70% 15.90% 13.90% 486 orange
15.80% 13.30% 11.80% 414 דה מרקר
14.80% 12.40% 11.80% 412 גלובס
12.30% 11.20% 11.30% 394 הארץ
9.40% 11.00% 7.50% 262 start

הסקר הנוכחי (פברואר 2008) הינו המדידה ה-25 של סקר TIM והוא נערך על ידי TNS טלסקר בקרב מדגם של 808 משתמשי אינטרנט (פרטים גילאי 13), בפיזור ארצי ומייצג באוכלוסייה היהודית בישראל.