חברת הוט ורשת רמי לוי נמצאות במגעים מתקדמים כדי להשיק מותג טלוויזיה זול, כחלק מהתמודדות של הוט עם התחרות הגוברת בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית.
על-פי הערכות, מדובר בחבילת טלוויזיה זולה שתכלול מספר מצומצם של ערוצים וחלק מתכני המקור של הוט, ותוצע לציבור במחיר של פחות מ-100 שקל. מחיר כזה יאפשר להוט להציע מוצר תחרותי מול חבילת הטלוויזיה של סלקום TV, שעולה 99 שקל, ומול חבילת הטלוויזיה שתשיק פרטנר במהלך החודש הנוכחי. בשוק מעריכים כי הוט עשויה לצאת עם המיזם החדש כבר במהלך השבוע הבא.
כניסתם של סלקום ופרטנר לשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית, יחד עם חדירתן של חברות בינלאומיות כמו נטפליקס ואמזון והתגברות הצפייה הפיראטית, מציבות אתגר לא פשוט עבור הוט ו-yes הוותיקות שעדיין שולטות בשוק הזה.
כפי שנחשף ב"גלובס", yes נערכת כדי להתמודד עם האתגר באמצעות השקת מיזם טלוויזיה נפרד שיוצע לצרכנים במחיר תחרותי ותחת מותג נפרד וזול. על-פי הערכות, הפרויקט אמור להיות מושק לקראת סוף השנה, אך החברה תעשה מאמצים כדי להקדימו.
בהוט בחרו עד כה להתמודד עם המצב בצורה אחרת, כשלאחרונה השיקו מותג בשם" נקסט", שמאפשר לצפות בתכניה בסלולר, בטאבלט ובלפטופים בעלות של 50 עד 70 שקל בחודש.
כל הפתרונות השונים הללו מאלצים את שתי החברות הוותיקות לתמרונים לא פשוטים, כך שמצד אחד יתאפשר להן להציע מוצר אטרקטיבי שיהווה אלטרנטיבה למתחרות החדשות, ומצד שני הן לא יסבלו מ"קניבליזציה" שתוביל למעבר לקוחות שלהן לאלטרנטיבה הזולה יותר שמוצעת על-ידן.
ברבעון האחרון איבדו yes והוט 6,000 לקוחות כל אחת, בזמן שסלקום TV דיווחה על 13 אלף לקוחות חדשים.
מהוט ומרמי לוי לא נמסרה תגובה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.