בערמוני-בייטס חוזרים לפרובוקציות

משרד הפרסום יוציא לוח שנה בו עשרות דוגמנים עירומים יוצרים צורה של חמסה; יזכה לזמן אוויר בחדשות 10

עשרות אנשים בעירום מלא הצטלמו ללוח השנה החדש של משרד הפרסום ערמוני-בייטס. הלוח עוצב בצורת חמסה ויופץ בין כל לקוחות המשרד ובכירים אחרים בענף הפרסום ובמשק. כך נודע ל"גלובס". ביום שישי הקרוב צפוי ערוץ 10 לשדר כתבה על הכנת לוח השנה במסגרת תוכנית החדשות יומן שישי.

אין זאת הפעם הראשונה בה משיג המשרד יחסי ציבור באמצעות לוח שנה פרובוקטיבי. המשרד נוהג מזה 17 שנה להפיץ בכל שנה לוח פרסום ללקוחותיו שנועד ליצור בולטות כלשהי. לפני שנה היה זה לוח בו הצטלמו כל עובדי המשרד בעירום מלא כשאבריהם המוצנעים מכוסים בציוד משרדי למינהו כדוגמת מחשב, טלפון וכדומה. את התמונות ללוח צילם גם בשנה שעברה וגם השנה הצלם יורם אשהיים.

יגאל ערמוני, מבעלי ערמוני-בייטס, אישר את הידיעה וסיפר כי לאור הצלחת לוח השנה הקודם, ההדים התקשורתיים שהוא עורר ויחסי הציבור להם זכה המשרד בעטיו הוחלט גם השנה לייצר לוח שנה פרובוקטיבי, אם כי הוא מדגיש כי לא מדובר בפורנוגרפיה כי אם באומנות לשמה. "הלוח הקודם עשה כל כך הרבה רעש שהבנו שאנשים אוהבים עירום ופרובוקציה והחלטנו לעשות עוד אחד כזה. במהלך כל השנה אני מפרסם את הלקוחות שלי אבל פעם בשנה אני הופך את עצמי ללקוח ומקדם את המשרד באמצעות המשרד".

שלא כמו בשנה החולפת בלוח הנוכחי מדובר באנשים שאינם נמנים על עובדי המשרד. לצורך גיוסם פרסם ערמוני מודעה בעיתונות בה הוא מבקש מתנדבים לצילום המוני בעירום. ההיענות הייתה גורפת שכן מכל המשתתפים עוצב לוח שנה שלם בצורת חמסה.

ערמוני-בייטס נמנה על העשירייה השלישית במשרדי הפרסום בישראל. היקף פעילותו מוערך בכ-5 מיליון דולר בשנה ועם לקוחותיו נמנים רגבה, באג, תרימה, מכללת הדסה והמותגים רובר ולנד רובר.