כולנו סובלים מאלצהיימר ניהולי. במיוחד מאז שהמנהל הוא יחידה עצמאית ואין לו כוח עזר בדמות מזכירה או פקיד.
כמנהלים, עלינו לזכור את המשימות שלנו, של הכפיפים שלנו, של הלקוחות שלנו, של המנהלים שלנו, ולכן כדאי שלא נסמוך רק על הזכרון ושהכל יהיה רשום ומסודר ומאורגן. כל אחד ימצא את הדרך שלו . יש הרושמים במחברת, יש במחשב, יש בטלפון הסלולר. אבל כדי שיתפנה לכם זמן עשו את הדברים הבאים:
- 5 דקות בסוף כל יום לסיכום היום ובדיקה והכנת התכנית ליום למחרת: פגישות, TO DO LIST, רישמת טלפונים לעשות, מיילים להוציא, משימות לבצע, הבטחות שהובטחו ועוד.
- חצי שעה לסכום השבוע שחלף והכנת השבוע הבא: מה הדברים שאני רוצה לעשות בשבוע הקרוב, איזה פרויקטים אני מסיים השבוע, איזה ומה עלי לקדם ואיזה אני מתחיל.
- שעתיים פעמיים בשבוע לפגישה רשומה ביומן עם עצמך - זמן שיוקדש למשימות שאתה תמיד דוחה כי הן מורכבות מדי. פגישה מתוכננת תחייב אותך לסיים אותן.
מה שמכניס לתחושה של מירוץ אחר הזמן הוא החשש לא להספיק את כל המשימות שהוטלו. הפסיקו לחשוש, אם תהיו ממוקדים ויעילים תספיקו הכל, והתוצאה תהייה שיוותר בידכם הרבה זמן פנוי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.