1. דוקו ווב כמות הסרטים הדוקומנטריים שמופקים מדי שנה היא עצומה, אולם בתעשייה שמתבססת על שוברי קופות, הקהל שנחשף אליהם אינו גדול. אתר חדש, SnagFilms (snagfilms.com), שואף לשנות את הגזירה, כך שכל בעל בלוג, מפעיל אתר, או גולש בעל עמוד פרופיל אישי ברשת חברתית, יכול לפתוח אולם קולנוע וירטואלי באמצעות פעולה פשוטה של הטמעת חלון וידג'ט, ולהציג את הסרטים הללו בפני משתמשים אחרים ובחינם.
לצד הסרט מוצגים קישורים לארגוני צדקה הקשורים לנושא הסרט, ולינקים המאפשרים לרכוש קלטת DVD של הסרט. ההכנסות מפרסום יתחלקו בין החברה לבין יוצרי הסרט, ובחברה מקווים כי הגולשים שיסייעו בהפצת הסרטים, יעשו זאת מטוב ליבם בלבד. או כמו שהם קוראים לזה: Filmanthropist. פילנתרופ של סרטים. כיום יש במאגר 250 סרטים, ובהם גם "Super Size Me" של מורגן ספורלוק.
2. חברים במעגלים
עודף המידע ברשת מקשה על הגולשים לחפש אחר התכנים המעניינים והרלבנטיים ביותר. אתר חדש, YokWay (yokway.com), מציע לגולשים דרך לא רעה לגלות מידע מקוון חדש, שמתבסס על תוכן שגולשים אחרים צורכים.
השירות הזה, שכולל פיצ'רים הקיימים גם באתרים Digg ו-FriendFeed, מאפשר לגולשים לדרג את התכנים הפופולריים ביותר, כך שיופיעו בעמוד הראשון, ומחלק אותם לקטגוריות שונות, כגון ספרות, מוזיקה ותמונות. גולשים שירצו לסייע בהפצת התכנים בקרב משתמשים אחרים ולהסתייע בהמלצות חברים, יכולים להצטרף למעגלי חברים סגורים או ליצור מעגלים עצמאיים. האתר כעת בגרסת בטא סגורה.
3. עקוב אחר שינויים
גולשים שעוקבים אחר אתרים מסוימים באופן קבוע אוהבים לדעת מה מתחדש באתר. שירות חדש הקרוי Versionista (Versionista.com) עוקב אחר שינויים בעמודי ווב, שאותם בוחרים הגולשים בהתאם להרגלי הצריכה שלהם. השירות עשוי לעניין חובבי פוליטיקה, שיכולים לעקוב אחר שינויים בעמדות הפוליטיות של הפוליטיקאים, או עיתונאים, שיכולים לעקוב אחר שינויים בטקסטים של קולגות או של בלוגרים, וכן אחר אבולוציות של אתרים. גם תאגידים מסחריים יכולים למצוא בשירות הזה תועלת, שכן הוא מאפשר להם לעקוב ביתר דיוק אחר המתחרים שלהם ואחר שינויים במיקוד האסטרטגי שלהם, וגולשים שנוטים לרכוש באינטרנט יכולים לעקוב אחר שינויים במחיר של מוצר מבוקש.
4. אפליקציות שוות כסף
החיפוש אחר אפשרויות לייצר הכנסות מהפופולריות של הרשתות החברתיות הוא תהליך לא פשוט. עם זאת, חברת מכירות בשם Appssavvy, חושבת שהיא מצאה את הפתרון המתאים. החברה, שמסייעת למפרסמים למצוא את האפליקציות המוצלחות ביותר שבהן כדאי להם להציב פרסומות, משיקה כלי חדש שעתיד לעשות את החיבור הזה באופן יותר קל.
זאת, באמצעות כלי תכנון מדיה שיודיע למפרסמים, לדוגמה, איזו אפליקציה מבין 300 האפליקציות שמיוצגות בחברה, היא פופולרית בקרב נשים בגילאי 15 עד 35 שמתעניינות באופנה, לצד ניתוח הצלחת הקמפיין בזמן אמת (באמצעות חברות מתמחות שעימן היא עובדת). החברה מייצגת בעיקר אפליקציות שפותחו עבור פייסבוק, שלטענתה נחשפות ל-50 מיליון משתמשים, ומתכננת להתרחב לרשתות חברתיות נוספות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.