1. זה האינטרנט שהתקשר לעתים נדמה שפרטיות איננה קיימת עוד באינטרנט. אתרים רבים מצריכים מהגולש להזין פרטים אישיים על מנת לקבל את מכלול השירותים שהם מציעים, ולעיתים קרובות אלו כוללים גם את מספר הטלפון האישי. שירות חדש הקרוי LetsCall.Me (letscall.me) מאפשר למשתמשים לתת לאנשים אחרים פרטי התקשרות טלפוניים, בלי לחשוף את המספר. גולשים שיירשמו לשירות יקבלו כתובת אינטרנט אישית (URL), שאותה יחלקו עם אחרים, ושיחות נכנסות יגיעו דרך כתובת זו למכשיר הטלפון האישי, לאחר שהמטלפנים הקלידו לעמוד האישי של המשתמש את מספר הטלפון שלהם. כן ניתנת האפשרות לחסום מספרי טלפון מסוימים.
2. דרושים סטארט-אפיסטים
קהילת אנשי ההיי-טק רגילה למצוא עבודה בעיקר על סמך שמועות שעוברות מפה לאוזן, הזנת סטטוס מתאים בפייסבוק ובטוויטר או באמצעות אתרי לוחות העבודה המקוונים, הפונים לכלל מחפשי העבודה באשר הם. אתר חדש HotStartupJobs - ((hotstartupjobs.com, מתיימר ליצור את המקום הראשון באינטרנט שאליו יפנו אנשי היי-טק שמחפשים עבודה או לשדרג את מקום העבודה הנוכחי שלהם. בינתיים, מדובר בעיקר במשרות שמעבר לים, לאלה החולמים על רה-לוקיישן, אבל גם החברה הישראלית פרינג מחפשת עובדים באתר.
האתר מבצע אגריגציה של מודעות דרושים בתחום משלל מקורות אינטרנטיים, ומתן אפשרות הפצה במקורות מידע שונים. כרגע מוצעות באתר מעל ל-37 אלף משרות בתחום ההיי-טק, וגולשים יכולים להסתייע בכלי להכנת קורות חיים, כמו גם לקבל כתבות רלבנטיות הקשורות לתעשייה.
3. זהירות, תוסף ממכר
דפדפן ה-FireFox כבש את המשתמשים במהירות יחסית בעיקר בזכות התוספים הרבים, אם כי במונחים של נתח שוק - הולך לו קצת פחות. (yoono.com) Yoono הוא דוגמה אחת לתוסף נחמד, שמיועד לגולשים שאוהבים לבקר באתרי הווב 2.0, שכן מטרתו לשדרג את חוויית הגלישה החברתית. התוסף מספק לגולש נגישות למספר גדול מאוד של ווידג'טים (חלונות יישום קטנים), שמאפשרים לגולש להתחבר ולתקשר עם החברים ברשת. הווידג'טים השונים נעים מאתרים חברתיים - כגון פליקר, פייסבוק או טוויטר - ועד לאתרי המלצות, כך שכל משתמש יכול לראות איזה תמונות העלו החברים שלו ומה הם עושים בכל רגע נתון בפייסבוק, ולהגיב לכך בזמן אמת.
4. וידיאו של שכבות
חברות רבות מנסות לפצח את המודל הנכון לתרגם לכסף (מוניטיזציה) את הטרנד ההולך וצובר תאוצה של וידיאו ברשת. סטארט-אפ קנדי חדש, Overlay.TV (overlay.tv), חושב ש(גם) הוא מצא את התשובה המתאימה. האתר מאפשר למשתמשים רשומים להעשיר קטעי וידיאו קיימים, באמצעות הוספת שכבה המכילה טקסטים, לינקים או תמונות.
האתר מאפשר למשוך קטעי וידיאו מאתרי שיתוף קבצים, והוספת השכבות השונות יכולה לסייע לחברות מסחריות לייצר הכנסות מקטעי וידיאו, או לשם ההנאה. משתמשים צריכים להזין את כתובת האינטרנט ממנה הם רוצים למשוך את הקטע המבוקש, ולהוסיף את שכבת המדיה שבה הם בוחרים. משתמשים שיבחרו להוסיף לינקים למוצרים שונים, יוכלו להרוויח כסף, שאותו יחלקו עם האתר. האתר הושק בגרסת בטא פתוחה בשבוע שעבר, ועד כה גייסה החברה 4.6 מיליון דולר. לחברה יש גם מתחרה ישראלית מוכרת, PLYmedia, שגייסה עד כה, על-פי ההערכות, 8.5 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.