דו"ח של חברת מאסטרקארד, מצביע על ירידה במכירות הקמעונאיות, ללא כלי רכב, של 5.5% בנובמבר ו-8% בדצמבר לעומת החודשים המקבילים אשתקד. הירידה במכירות באה למרות מבצעים ומחירים אטרקטיביים שהציעו הרשתות הקמעונאיות לקראת עונת הקניות של חג המולד.
ללא התחשבות במכירה של בנזין, היקף המכירות הקמעונאיות הצטמצם בשיעורים מתונים יותר של 2.5% בנובמבר ו-4% בדצמבר.
חברת הייעוץ לחברות הקמעונאיות, פיננקו, העריכה כי הצרכנים האמריקנים הוציאו 20% פחות על ביגוד לנשים, מוצרי אלקטרוניקה ותכשיטים במהלך נובמבר ודצמבר. נראה כי בחג המולד הנוכחי הירידה במכירות הקמעונאיות תהיה החדה ביותר מזה ארבעה עשורים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.