בעקבות משבר המשקעים במים המינרלים, מבצעת מי עדן מהלך פרסומי שמטרתו לחזק מחדש את תפיסת המותג כמחובר לטבע. מי עדן חוזרת לסיסמה המיתולוגית שלה: "השמפניה של הטבע", שליוותה את מסעות הפרסום של החברה בין השנים 1988-1994.
החזרה לסיסמא הישנה התבצעה לאחר מחקר שהעלה כי הסיסמה קיימת באופן מובהק בתודעת הצרכנים ומשויכת למי עדן: כשליש משייכים אותה באופן בלתי נעזר למי עדן, וכ-57.5% זוכרים את הסיסמה.
מרכיב מרכזי במהלך השיווקי החדש יתפוס קמפיין הפרסום באמצעות באומן-בר-ריבנאי, שיכלול סרטי טלוויזיה, בהשתתפות הדוגמנים יואב ראובני ותמי טסקר מפרויקט מסלול. בקמפיין יושקעו כ-4 מיליון שקל והוא יציג סיטואציות עירוניות יומיות, כמו אימון חדר כושר או מעבר דירה במהלכן שותות הדמויות מי עדן ועוברות בבת אחת לרמת הגולן.
את הסרטונים ביים גיא שגיא, שהגיע מלוס אנג'לס שם הוא עובד בשנים האחרונות. הסרטים צולמו ברמת הגולן ונערכו באמצעות טכניקה ייחודית של מעבר תלת מימדי שטרם בוצעה בישראל. *
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.