תקציב יחסי הציבור של רשת סופר-פארם עובר למשרד שלום תל-אביב.
במסגרת ההתקשרות יטפל המשרד ברשת החנויות, במותג הפרטי לייף, בכרטיס לייף סטייל ועוד.
שלום תל-אביב יספקו לסופר-פארם גם שירותי Digital PR, הכוללים את ניהול המותג ברשת האינטרנט בכלל ובזירות הגולשים בפרט.
ב-20 השנים האחרונות טיפל ברשת סופר-פארם משרד שלמור תקשורת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.