חברת
טעם טבע-אלטמן מפצלת את
תקציבי הפרסום שלה: תקציבי הפרסום למותגי אלטמן, בהיקף של כמיליון דולר, עוברים מ
שלמור-אבנון-עמיחי למשרד הפרסום
חברון-זלצמן, ואילו תקציבי
מגה גלופלקס, אלספה ו-HR roots יישארו בשלמור-אבנון-עמיחי.
המותג אלטמן מתמחה בתחום תוספי המזון ושייך לחברת טעם טבע-אלטמן, הנמצאת בבעלות קבוצת מעברות (מטרנה, ביופט, אדמה ועוד). המותג אלטמן קיים משנת 1993 ופעיל בקטגוריות כגון מוצרי חורף טבעיים, פרוביוטיקה, הומאופתיה ועוד.
משרד הפרסום חברון-זלצמן, שגם יבצע מיתוג מחודש לאלטמן, יטפלו בכל מותגי החברה, הכוללים את פרוטק, פרוביוטיק פמינה, טראומיל, ויטמין C, נוסטרול ועוד.
משרד חברון-זלצמן, בבעלות אנשי הקריאייטיב דודי חברון וגבי זלצמן, מטפלים בין השאר בחברות יקבי כרמל, ג'ונסון & ג'ונסון (חטיבת הראייה), רשת קפה קפה, אופטיק דורון, רשת ערד, היטאצ'י, "ג'רוזלם פוסט" ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.