מפעילות הסלולר ממשיכות להתכונן להשקת ה-iPhone, שאמורה להתרחש בעוד כשבועיים בישראל. חברת פלאפון הודיעה היום על הקמת מוקד תמיכה מיוחד למכשיר מבית אפל.
המוקד הטלפוני המיוחד שייקרא I-Team יכלול כ-30 מומחים ל-iPhone, אשר יסייעו במתן מענה טלפוני ללקוחות החברה בכל שאלה הקשורה למכשיר, מנושאי תפעול ועד שאלות מורכבות ובקשות.
לאחרונה השלימה החברה גיוס של כמה עשרות מומחים מבין קהילות הגאדג'טים השונות ובאמצעות מודעות בפורומים ובאתרי האינטרנט. ניתן יהיה להגיע למוקד זה באמצעות חיוג מה-iPhone לכוכבית 234.
"במסגרת ההיערכות להשקת ה-iPhone, החלו בימים אלו הדרכות מקיפות לעובדי החטיבה", אומר רונית מרכוס, סמנכ"ל חטיבת השירות והמכירות למגזר הפרטי בפלאפון. "פלאפון היא היחידה המשיקה את ה-iPhone בתדר 850 מגה הרץ, אשר מאפשר מבחינה פיזיקלית כיסוי מקסימלי בתוך בניינים, במעליות ובחניונים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.