עומסים כבדים במוקדי שירות הלקוחות של yes ו-HOT בעקבות ההודעה של מועצת הכבלים והלוויין, לפיה ב-3 השבועות הקרובים ניתן להתנתק מהן ללא תשלום קנס - זאת לאור החלטת ערוץ הולמרק להפסיק את שידוריו בישראל.
בשתי החברות מורגשת תנועה ערה מהרגיל של פונים לשירות הלקוחות אשר מנצלים את ההזדמנות ומנסים להתנתק. יש לציין כי מספר הפונים גבוה משמעותית ממספר הצופים שהיו לערוץ הולמרק.
ההחלטה של מועצת הכבלים והלוויין אינה חדשה. על-פי תקנות המועצה, בכל פעם שאחת החברות מורידה ערוץ - היא מחויבת לאפשר לצופים להתנתק ללא קנס כפיצוי לצופים האדוקים של אותו ערוץ שירד.
עובדי שירות הלקוחות של yes ו-HOT הונחו לנסות ולשכנע את הפונים הרבים ולהציע להם הטבות על מנת להשאירם.
בחברת yes אישרו את הדברים. מחברת HOT נמסר כי "בשל הטמעת מערכת CRM יש באחרונה עומסים כבדים מהרגיל. אין אנו מרגישים בשוני בהמתנה בין היום לבין העומסים בשבוע שעבר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.