איגוד השיווק הישראלי בחר ב
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של
בזק, כ
איש השיווק של השנה לשנת 2009.
גוראון ניהל את מהלך המיתוג מחדש של בזק, במסגרתו התמקדה בזק בהרחבת השירותים בבית הלקוח תחת הסיסמה: "בזק - הכי טוב בבית".
לקראת המיתוג מחדש ערכה בזק מחקרים במסגרתם מהם עלה כי ישראל עומדת לקראת מהפכת תקשורת, שזירתה היא בית הלקוח. לאחר כשנה בזק מנכסת לעצמה את עולם הרשתות האלחוטיות (90% מהראוטרים בבתים הם שלה).
הודות למהלך זה ומהלכים נוספים כמו השקת רשת ה-NGN, רשמה בזק השנה שיאים ברווחיות - מעל 50% מכלל ההכנסות - ובתדמית ונאמנות לקוחות, בתחומי הטלפוניה והאינטרנט.
גוראון משמש 4 שנים כסמנכ"ל השיווק של בזק. לפני כן היה סמנכ"ל שיווק בברק 013. בעבר שימש גם כמנהל שיווק עסקי בחברת סלקום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.