חברת ב.מ.וו חשפה באירופה את מודל 2010 המחודש של סדרה 1 הקומפקטית. חיצונית ופנימית עברה המכונית שינויים קוסמטיים קלים, אולם באגף ההנעה יש כמה חידושים.
בפסגת ההיצע של דגם הקונברטיבל נמצאת כעת הגרסה האחרונה של מנוע ה-3 ליטר טורבו של ב.מ.וו עם 306 כ"ס ו-40 קג"מ. סדרה 1 תוצע לראשונה גם עם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת-מצמדים בנוסח DSG של פולקסווגן, שמבטיחה לייצר תגובות סופר-מהירות ביחד עם צריכת דלק נמוכה יותר ופליטה מופחתת.
לתיבה יש מצב "ספורט", שנשלט גם ידנית ממוט ההגה. עם התיבה הזו מסוגלת ה-135 קופה לזנק מאפס ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות בלבד ואילו גרסת הקונברטיבל סוגרת את ההאצה עם 5.5 שניות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.