אפל ו
מיקרוסופט דנות באפשרות לשלב את
מנוע החיפוש Bing של ענקית התוכנה כברירת מחדל ב-iPhone, במהלך שעשוי לשנות את יחסי הכוחות בשוק החיפוש בסלולר, ועל רקע קרע בין
אפל לבין
גוגל, שעדיין משתפות פעולה כיום.
בינג מחזיק בנתח של 11% משוק החיפוש בסלולר, לעומת 86% למנוע החיפוש של גוגל. חלק לא מבוטל מנתח השוק של גוגל מגיע מה-iPhone. לאחרונה נתגלעו חילוקי דעות בין אפל לבין גוגל בנוגע לשותפות בשוק החיפוש המקוון ב-iPhone.
אם ייצא המהלך אל הפועל, הוא יהיה כרוך בתשלום כספי לא מבוטל של מיקרוסופט לאפל. היריבות הותיקות בתחום המחשוב האישי אינן בנות ברית טבעיות, אך הן עשויות לשתף פעולה בתחומים שבהן הן אינן מתחרות זו בזו.
כמובן שאם בינג יהפוך למנוע החיפוש המוביל בשוק הסלולר, תעלה מלחמת החיפוש בין מיקרוסופט לגוגל למדרגה חדשה, ולא ברור מה יהיו הצעדים הבאים בה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.